Mooi! Ik had precies hetzelfde hoor. Voor het eerst s middags met early en wel een redelijk zichtbaar streepje, de ochtend erna express en kon hem slechter zien. S middags nog eens getest en die was weer donkerder...
Echt moeilijk ... En .niet de beste camera hahahha ... K heb er iig een hard hoofd in al... K heb m ook nog bewerkt zoals de vorige
Bij mijn vorige zwangerschap (ging mis met 7.5 week) teste ik ook beter smiddags als sochtends maar ik ben bang dat ik mezelf weer vanalles aanpraat
Sommige vrouwen testen later op de dag duidelijker, gisteren had je later getest toch? Dan kun je ze eigenlijk niet met elkaar vergelijken, zou dan straks nog een keer testen, even 2 uur niet drinken en dan testen
Bewerkt weer wel iets beter .. ik wacht wel af. Aankomende maandag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden ..
Met je 1ste urine getest? Daar zit nog een hoop drinken van gisteravond bij. Dus niet zo geconcentreerd.. Doe is die sensitest met de 2de urine...
Ik dacht juist dat eerste urine wel geconcentreerd was... Okee... Ik moet vandaag werken tot half 9 vanavond. Gelukkig hahahaha morgen test ik weer.. hoop iig dat ik zolang kan wachten ..
Je hebt ook nog geen 24 uur later alweer getest. Dus dan is er vrijwel geen verschil en als je urine dan net wat minder geconcentreerd is zo vroeg in je zwangerschap krijg je een ander resultaat... dus ik vind dit zo schokkend niet. Denk dat je even een dag moet wachten en dan nog een keer met een predictor. In de morgen even plassen, niet drinken, en wanneer je weer moet plassen met die urine testen.
Jaa super kut... 3e keer al sinds vorig jaar juni... Toen met 7.5 week... En 2 maanden geleden rond nod en nu weer... Te vroeg testen is kut ik weet het maar jeetje wat een ellende ... En alle uitslagen van de gynaecoloog waren goed.
Dan hoop ik dat er toch heel snel een hele berg geluk bij jou aankomt voor een mooie plakker ❤ Jeej wat n ellende zo bah !
Ja daarom vind ik er geen ruk meer aan... dat vroege testen. Ik wacht liever tot een aantal dagen na NOD. Maar dat is ieder voor zich. En je voorkomt er ook niet alles mee... Wat super naar voor je... dat je dit nu voor de derde keer moet meemaken! Dat is echt heel verdrietig. Heel veel sterkte.
Jullie zijn allemaal zo lieff.. dankjulliewel .. ik vind het zo onwijs moeilijk ook om dit los te laten .