Stel dat...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Micchan, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    ... je nog niet bezig bent, er voor zover je weet geen ongelukken gebeurd zijn, je cyclus opeens veel langer duurt dus je besluit te testen met de testen die je ergens goedkoop in een groot pakket hebt opgekocht, ze zulke strepen geven, je de volgende dag besluit in de winkel een test te kopen en daarvoor alvast even urine opvangt, je thuis de test in het bekertje houdt, weer gaat plassen en net op dat moment roze ziet en de winkeltest ook spierwit is, welke conclusie trek je dan? Dat de testen uit het pakket allemaal foutief zijn, of dat het is misgegaan en er in 17 uur tussen de testen van het streepje op de foto naar helemaal niks gegaan is?

Ik probeer mezelf van het eerste te overtuigen omdat het zo'n kleine kans is en het er nu eigenlijk niet in zou zitten (al was het uiteraard meer dan welkom, alleen heel moeilijk en hard werk vereisend), maar het is toch eigenlijk te achterlijk voor woorden dat je zo'n dikke, duidelijke streep krijgt dan.. :(

Wat het ook is, er kan nu natuurlijk sowieso niks meer aan veranderd worden en ik heb er wel vrede mee, maar ben wel benieuwd naar meningen hierover..
    Die testen gaan in ieder geval achter het slot tot we beginnen met proberen en ik een positieve winkeltest in handen heb, just to be sure.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Sorry, de foto is gedraaid. Op het scherm van m'n laptop is ie ook een stuk minder duidelijk dan het minischermpje op m'n telefoon, zie ik nu :p

3. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Heb je niet een wat duidelijkere foto? Ik kan hier niets uit wijs worden

4. Logan

Logan Niet meer actief

Ik kan hier niks op zien, heb je een duidelijkere foto.

5. marial

marial Lid

23 jan 2007
    45
    0
    0
    amsterdam-z.o
    ik zie een vage tweede streepje

6. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Welke winkeltest heb je gedaan?

Het is jullie zo gegund nog een wonder!

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha nee, dit is de enige foto die ik heb ;)
    Maar als ie vaag/niet te zien is, is het alleen maar beter :D

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Euhh ik lees even af van het pakje:

Care Diagnostica (R)
    Viola (R)
    'Geeft al resultaat vanaf de 8e dag na bevruchting' :p

Daarmee had ik bij de vorige zwangerschap knallers, dus ik vertrouw er wel op dat de winkeltest goed is (mede doordat alles nu doorgebroken is ;))

Lief van je meid :) Maar wat bewust ervoor gaan betreft, duurt dat nog wel een heule tijd :)

9. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik zie wel een 'streep' ?
    Maar durf nog niks te zeggen.
    Misschien nog een keer testen?

Succes!

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik ben al volop aan het menstrueren dus ik denk niet dat dat nog zinvol is haha. :p Ja, misschien met die 'voorraadtesten' om te kijken of ze nu NOG een streepje geven en ik ze de prullebak in kan sturen, haha.

Dankjewel voor het kijken :)

11. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Gelukkig een einde aan je onzekerheid en veel sterkte voor de toekomst!

Deel Deze Pagina