... je nog niet bezig bent, er voor zover je weet geen ongelukken gebeurd zijn, je cyclus opeens veel langer duurt dus je besluit te testen met de testen die je ergens goedkoop in een groot pakket hebt opgekocht, ze zulke strepen geven, je de volgende dag besluit in de winkel een test te kopen en daarvoor alvast even urine opvangt, je thuis de test in het bekertje houdt, weer gaat plassen en net op dat moment roze ziet en de winkeltest ook spierwit is, welke conclusie trek je dan? Dat de testen uit het pakket allemaal foutief zijn, of dat het is misgegaan en er in 17 uur tussen de testen van het streepje op de foto naar helemaal niks gegaan is? Ik probeer mezelf van het eerste te overtuigen omdat het zo'n kleine kans is en het er nu eigenlijk niet in zou zitten (al was het uiteraard meer dan welkom, alleen heel moeilijk en hard werk vereisend), maar het is toch eigenlijk te achterlijk voor woorden dat je zo'n dikke, duidelijke streep krijgt dan.. Wat het ook is, er kan nu natuurlijk sowieso niks meer aan veranderd worden en ik heb er wel vrede mee, maar ben wel benieuwd naar meningen hierover.. Die testen gaan in ieder geval achter het slot tot we beginnen met proberen en ik een positieve winkeltest in handen heb, just to be sure.
Sorry, de foto is gedraaid. Op het scherm van m'n laptop is ie ook een stuk minder duidelijk dan het minischermpje op m'n telefoon, zie ik nu
Euhh ik lees even af van het pakje: Care Diagnostica (R) Viola (R) 'Geeft al resultaat vanaf de 8e dag na bevruchting' Daarmee had ik bij de vorige zwangerschap knallers, dus ik vertrouw er wel op dat de winkeltest goed is (mede doordat alles nu doorgebroken is ) Lief van je meid Maar wat bewust ervoor gaan betreft, duurt dat nog wel een heule tijd
Ik ben al volop aan het menstrueren dus ik denk niet dat dat nog zinvol is haha. Ja, misschien met die 'voorraadtesten' om te kijken of ze nu NOG een streepje geven en ik ze de prullebak in kan sturen, haha. Dankjewel voor het kijken