Hoi Meiden, Nu ga ik toch maar even mijn vraag stellen. Ik heb nu al 3 KV testen gedaan (die van 2 voor 5 euro)! De testen heb ik gedaan op, 9-10-11 juni. Die van 9 juni was echt heel vaag en 10 juni precies hetzelfde. Die van vandaag was opzich ook wel te zien maar nog niet dat je denk van, zo daar staan 2 streepjes.. Worden die strepen nu snel donkerder, of waren het toevallig 3 indrooglijntjes?? Mijn temp is nu ook al bijna 1 week 37/37.1 graden ! Wie o wie heeft hetzelfde meegemaakt !! Liefs
nou ik zou zeggen nog maar heel kort zwanger dan kan de hcg nog heel erg schommelen en 3 indroog lijntjes kan niet zeker niet met die van kruitvat bij die is het al zeldzaam als je er 1 hebt maar 3 nee !!! ik denk dat je zwanger bent en zou over 2 a 3 dagen nog eens testen en dan met de 2 voor 5 euro test om te kijken of die donkerder is succes he !!!! laat je het even weten !!!
Ik ben elke ochtend zo zenuwachtig om te testen, bang dat hij weer niet donkerder is. En dan kijk je op die test en dan moet je echt goed kijken. Wil gewoon een streep zien.. Erg vervelend en frustrerend.. Ik ga morgen gewoon nog een keertje testen, en als hij dan weer zo vaag is wacht ik t/m zaterdag. Dat sla ik vrijdag een keertje over (als het lukt) ! Bedankt voor je antw meid en ik laat het zeker weten. Meerdere reacties zijn welkom
ik zei geen tweede streepjes op je test. maar ik krijg de testen ook niet goed op de foto. Ik raad je aan om een CB digitaal te doen dan kan je precies zien ofdat je zwanger bent. Mijn testen blijven ook licht maar de CB gaf toch echt zwanger 1-2 weken aan
het kan zijn dat je mischien nog niet zo ver zwanger bent en dat de hcg nog niet zo op loopt waneer is je nod?
De testen die in je album staan zijn toch net die KV testen 2 voor 5 ??? Ik zie ook geen streepje bij je helaas maar misschien is het in het echt duidelijker dan op de foto. Misschien toch eens de test van de KV proberen de cassete en hopelijk is die positief.
Klopt de foto's zijn erg vaag ! Maar int echt moet je toch wel goed kijken. Maar dan zie je wel een streepje. Vanmorgen heb ik niet getest. Morgen doe ik er nog 1 van kruitvat, die van 2 voor 5 euro. En dan hopen dat hij dan een stuk duidelijker is. Mijn temp is nog steeds hoog, vanmorgen weer 37.0 ! Dus ik ga duimen .. !!
Wanneer zou je NOD dag zijn dan?? Ik had vorig jaar ook een heel licht streepje,huisarts gebeld en die zei van ja een streep is een streep,dus zwanger,maar helaas kreeg ik 3 weken erna een mk.... Succes ermee,hoop voor je dat het raak is!! Groetjes
Eergisteren was officieel mijn NOD volgens mij ! Dus ben nu 2 dagen overtijd.. Ik hoop het ook, morgen ga ik er weer een testje tegenaan gooien
Wat me wel opvalt is dat je temperatuur behoorlijk hoog ligt! Dat houdt wel in dat je volgens mij zwanger bent. Zoals de meeste meiden zeggen, misschien heb je nog niet genoeg HCG hormoon aangemaakt. Probeer het over 3 dagen nog eens !
Jaa dat denk ik nou ook .. Hij is nou al ruim een week 37.0 / 37.1 ! Maar goed, we gaan morgen er weer een testje tegen aan gooien. Dank je voor je reactie !
Is een zwangerschapstemperatuur meestal rond de 37 graden dan? Ik stel misschien stomme vragen hoor...
Dat is allemaal per persoon verschillend, wat een hoge temp is of niet. De temperatuur daalt meestal vlak voor of na je ongesteld wordt (bij mij erna pas). Mijn basale temperatuur is 36.2 (voor ei), en dat stijgt tot ongeveer 36.7 daarna. Ik weet niet of je op basis van 1 tempkaartje al kan zeggen dat dat op een zwangerschap zou duiden. De test zal het uitwijzen! Succes!
Ik weet niet precies wanneer mijn ei is geweest, zelf denk ik rond dag 14 ! Morgen ga ik weer testen, vind het zoo spannend zeg .. Pff
In de avond moet je niet tempen meid. Alleen in de ochtend als je net wakker bent. Maar als die nu 38.2 is dan heb je koorts....