kijken jullie mee??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kindje, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kindje

kindje Lid

31 jul 2008
    44
    0
    0
    Hoi hoi,

Er is in anderhalf jaar 'proberen' al veel fout gegaan bij mij, maar ik voel me al een paar dagen echt weer zwanger.... Ik heb vanochtend een test gedaan, maar omdat ik het niet kan geloven heb ik nog maar een test gedaan... Zien jullie het ook? Het is nog 1 dag voor mijn NOD.... Maar na alle ellende ben ik nu superonzeker en vertrouw niet meer op mezelf... Wat denken jullie? Is het weer raak? Wat is het moeilijk om vertrouwen te hebben!

Helaas is het een onduidelijke foto met mijn telefoon gemaakt... Ik kan het fototoestel niet vinden:(...

Groetjes kindje

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    JE BENT HARTSTIKKE ZWANGER!!!! JE ZIET HET OVERDUIDELIJK :):)

Gefeliciteerd :D

3. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dat is duidelijk: Gefeliciteerd!! :D

4. kindje

kindje Lid

31 jul 2008
    44
    0
    0
    Hoi Kimzaa,

Bedankt voor je bevestiging met uitroeptekens!! Ik heb het echt even nodig om het ook van anderen te horen, heel erg bedankt!!!! Voor mijn gevoel zijn het nog wel vage streepjes, maar dat kan ook komen omdat ik het nog niet durf te geloven...

Nu maar hopen dat het niet (weer) mis gaat....

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Graag gedaan hoor, maar ik vind ze niet vaag, maar overduidelijk!!!!

Haha geniet van je zwangerschap.. PS als je het nog niet echt gelooft, koop dan een CB digitaal met indicatie ;) Weet je het elijk!!!

6. kindje

kindje Lid

31 jul 2008
    44
    0
    0
    Thanx Kimzaa en Bibi!! Bibi ik zie dat jij ook net positief hebt getest? Jij ook gefeliciteerd!!

7. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    Overduidelijk!! Gefeliciteerd!! Hoop dat je kan genieten van je zwangerschap ondanks de zorgen.... Ik kan ook niet echt onbezorgd genieten, ook al doe ik mn best!! Komt goed!! Succes!!

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Zeker zwanger!!!!!! Mijn testen waren ook zo licht een week geleden en vandaag waren ze bijna net zo donker als het C streepje. Gefeliciteerd!!!!

Kom je ook gezellig bij de februari moeders kletsen?

Deel Deze Pagina