Vanochtend heb ik een test gedaan van kruidvat 5,- voor 2 testen. Ik ging snel douchen, maar niet snel genoeg. Toen de wekker ging snel shampoo uitgewassen en nat de badkamer uit gestapt. Ik denk dat ik na 6 min heb gekeken, maar zouden er ook 8 zijn geweest. Nu een paar uur later ziet de test er nog hetzelfde uit. Ik hoop dat jullie de foto kunnen zien (ben niet zo handig).
Nou die is vrij duidelijk hoor, je bent zwanger! Gefeliciteerd! Die paar minuten zullen echt niet uitmaken!
Ja, Ik vond het wel duidelijk, maar mijn vriend vond het niet echt een streep. Ik ben niet zo goed met de pil en voelde me afgelopen dagen moe en misselijk. Ik heb gister en eergisteren wel de pil genomen, daarvoor 4 dagen niet. Ik hoop dat dit geen gevolgen heeft... Ik was in oktober wel gestopt met de pil, maar weer begonnen. Ik ben nogal een twijfelaar. Mijn vriend is dolgelukkig, ik moet het nog even laten bezinken... Ik heb wel een kinderwens, maar sinds een paar maanden heb ik geen contact meer met mijn ouders en ik ben zo bang dat ik op mijn moeder lijk en geen goede moeder kan zijn.
Ik ging eigenlijk meteen in de bijsluiter kijken of er geen kruis moest komen ofzo haha. Ik dacht idd huh?
Zegt zo'n streepje ook iets over de duur van je zwangerschap? Ik ga straks een digitale kopen want ben nu ook wel heel erg benieuwd!
Hoi Em3, Van harte gefeliciteerd!! Duidelijk hoor. Ik kan me voorstellen dat het even schrikken is. En wat je ouders betreft. Alleen al het feit dat je bang bent, dat je geen goede moeder zult zijn, daardoor zul je een fantastische moeder zijn. Je wilt niet dezelfde fouten maken als je ouders en ben je bewust van de valkuilen. Wel erg verdrietig dat je geen contact meer met ze hebt. Zou het nog goed kunnen komen, denk je?
Meid jouw situatie over je moeder snap ik ken het zelf ook ik zeg altyd zal het 1000x beter doen en dat doe je ook echt wel xxx geniet er lekker van
Bedankt voor de lieve woorden... Jullie maken me (positief) aan het huilen. Ik weet niet of het nog goed kan komen met mijn ouders, maar ik wil me zeker nu alleen bezig houden met positieve dingen. Ik hoop zo dat we een leuk, liefdevol, fijn en gezellig gezin zullen zijn. Gelukkig komt mijn vriend wel uit een liefdevol gezin en kan me helpen.
Een streep is een streep, hoe licht of donker die streep ook is en jouw streep is behoorlijk duidelijk meid! En je hoeft je echt geen zorgen te maken over dat je een slechte moeder wordt, want alleen het feit dat je er al zo over denkt maakt jou een goede moeder! Je hebt nu het voorbeeld hoe jij het juist niet wilt doen. Hopelijk komt het misschien toch ooit goed met je ouders en kan je je vreugde met ze delen!
Snap je gevoel wel, maar het komt vast goed! Je weet nooit hoe het zal lopen in het leven maar als je de gedachte voor je houdt dat je het anders wilt doen gebeurd dat vast ook.