14-6 mijn nod, kon natuurlijk niet wachten dus vanmorgen een test gedaan. Wij zien een licht streepje, maar zien we die omdat we dat willen of omdat hij er staat. Wat denken jullie? Ik wil vanavond en anders morgen weer testen. Ik had 9-6 ook een test gedaan en die was spier wit. De test is lastig op de foto te zetten.. Wanneer weer testen? vanavond of morgen, zeg niet zondag want dat duurt te lang *Ik heb het ook in het onderwerp geplaatst waar alle testen kunnen worden geplaatst. maar hoop via deze weg wat reacties te krijgen.*
Ik zie hem ooook! Spannend! Als je tot zondag niet kan wachten, dan zou je morgenvroeg kunnen testen. Succes
spannend, ik zie het ook! Eigenlijk zou je zondag inderdaad het beste kunnen testen maar ik snap dat je niet kunt wachten haha. Dan is de beste optie morgenvroeg. Maar ik had dat waarschijnlijk ook niet volgehouden en vanavond en morgen ook getest En post je die foto hier ook weer? Ben erg benieuwd
Ik zie zeker een streepje! Weet je wanneer je eisprong is geweest trouwens? Hopelijk ben je iemand die direct na pilstop huppakee zwanger is!
Ik heb een vermoeden dat we vanavond inderdaad al gaan testen dat komt omdat man lief ook te nieuwsgierig is... En uiteraard komen de foto;s hier bij.
Net een test gedaan maar het streepje is het zelfde als gister ochtend, een Tuur streepje. Er staat een heel licht lijntje... Wat betekend dit nu? Moet ik gewoon vanavond weer doen aangezien die gister avond beter te zien was?
Mooie streepjes van gisteren ziet er goed uit hoor! Balen dan van vandaag zo'n tuurstreepje.. Maar je hcg verdubbeld om de 48-72 uur dus morgen hoeft die pas donkerder te zijn. En er is een kans dat je in de avond/middag beter test dan in de ochtend. Ik testte in de avond altijd het beste.. maar dat is per persoon verschillend. Ik hoop dat er morgen een beter streepje staat! Heel veel succes met wachten...
Dus vanavond niet testen? Wilde morgen met de cb digital testen. Weet niet of deze net zo reageerde als de k2v5?
Hier ook... gistermiddag duidelijker. Nu weer vager. Bloedtest was negatief dus ik heb nu de neiging na 4 kv testen om ze echt niet meer te vertrouwen... Maar ben t verder eens met je voorganger. Pas morgen of overmorgen moet hij voor je oplopen. Spannend!