Hoi ik ben net begonnen met de ovulatietesten van clearblue van vorige week. Nu had ik maandag een leeg rondj maar das normaal met 1ste test. De woensdag direct vaste smiley dus kon ik de donderdag ook niet testen want smiley bleef staan. Nu was ik nieuwsgierig en teste ik de zaterdag nog eens en was knippersmiley. Sedert zaterdag iedere dag getest maar tot vandaag blijf ik een knipprende smiley krijgen. Wat kan dit betekenen want zolang kan ik toch niet vruchtbaar zijn?
Als je een vaste smiley hebt gehad ben je klaar met testen voor deze maand En stiekem een beetje zonde van die dure testen (maar dat is mijn mening) Hopelijk heb je goed geklust! Succes meis
Ja we hebben goed geklust enja het zijn dure testen maar wil zo graag een mini me Kan een aanblijvende knippersmiley op zwangerschap wijzen ? Hoop van wel
Bij mij knipperde ze altijd bij de 2de test en bleven ze knipperen wel 8 of 9 dagen lang... nooit een stilstaande smiley... Maar inderdaad na het stilstaande smiley niet meer testen. Hopelijk ben je snel zwanger!
hoop het ook, vindt het raar dat het blijft knipperen, voor mijn vaste smiley geen knipperende smiley gezien.
heb wel buikkrampen maar dat is ook het enige dat ik heb. en ja ze zeggen je mag er niet teveel aan denken maar toch speelt het door je hoofd
Bij mij ging hij volgens het boekje. Eerst 2x knipper en toen vast. Ik had al het gevoel dat dit niet klopte dus doorgetest en toen rond gebruikelijke eisprongperiode weer een vaste, zonder knipper ervoor. Achteraf bleek de laatste test te kloppen (temp stijging en duur tot o gesteldheid) Ik ga ze dus niet meer gebruiken omdat ze ook niet echt betrouwbaar zijn.
Bij mij klopte de 2x de direct vaste smiley dus wel. Even voor de helderheid: 17-18 knipper 19 vaste en achteraf toen geen eisprong. 21-22-23 leeg rondje en 24 weer een vaste ben die bleek te kloppen. Dus denk dat het bij jou zou kunnen hoor
Ik had ook leeg rondje na de vaste smiley bleef staan maar das normaal na 3 dagen niet testen en daarna direct terug knippersmiley