Ja heb kv 2 voor 5 in huis ook ga eens testen hoe donker deze aangeeft dan weet ik het. Maar vreemd om savonds donkerder te testen dan smorgens 🤔
Het komt wel vaker voor toch, dat iemand later op de dag duidelijker test dan met ochtendurine? Ik zou gewoon rond dezelfde tijd vanavond nog een keer weer testen. En die cb is niet zo gek dat ie positief aangeeft, je hebt positieve testen. Stel je voor dat ze wel aflopen, geeft cb in eerste instantie alsnog een positief resultaat.
Heb getest met kruidvat is iets duidelijker morgenvroeg nog maar eentje op te zien of ie oploopt of niet
Hoi Intussen 2 dagen na nod zie testen van gisterenmorgen en vanmorgen. Vinden dat jullie deze voldoende oplopen? 🤔
hoi je vroeg of ik even kwam kijken ja hoor ook jou testen lopen mooi op! ze hadden even dipje maar hormoonschommelingen in t hele begin zijn niet vreemd. lekker van gaan genieten! bij mijn zoontje testte in zo'n streep op 17 dpo. waarom ik nu zo'n streep al heb op 13?? t kan te maken hebben met t feit dat ik 2.5 eitjes had. 😅
Ja maar tussen deze 2 laatste zit niet zo veel verschil vind ik. Morgen bloedtest hopelijk alles ok. Amai mss zijn het er 2 bij jou 😊😊