Hallo dames, Het is weer een nieuwe maand en dus een test gedaan. Het is nog erg vroeg. Ik zit pas 8-9 DPO. Dus ik durf nog niet echt heel positief te zijn mede omdat er is vastgesteld dat ik problemen heb bij mijn baarmoeder en ik binnenkort terug moet voor verder onderzoek. Maar ik heb vanmorgen een test gedaan.. en ik zou toch graag jullie mening willen.. Ik hoop dat het uploaden het niet weg neemt. Het is een vrij licht streepje... hopelijk zien jullie wat ik ook zie...
Bedankt dames. Het uploaden maakt het helaas wel slechter.. maar het is een heel lichtroze streepje. We (vriend en ik) durven nog niet positief te zijn. Het is nog erg vroeg en heb t gevoel alsof ik ongesteld moet worden gek genoeg... dus hopelijk loopt het op en word ik niet ongesteld. Ik hou jullie zeker op de hoogte!
Ik heb precies hetzelfde. Vandaag precies 1 maand geleden na mijn vroegbevalling met ruim 16 weken. Verwacht mijn NOD pas a.s. Di of wo. Met ovulatie testen wel op 6 jan positief getest en gevoeld. Heb ergens idee dat het vals positief is. Met de test van testpoint was het nl negatief. Zelfde urine gebruikt. Pfff wat duurt wachten lang.
Super spannend! Zitten we samen in spanning!! Wat rot voor je, die vroegbevalling.. hopelijk word dit een knaltest en kan je je kindje 9 maanden bij je dragen. Succes met wachten! Haha.
Ja Ikke, is inderdaad spannend! Maar ik vind deze test zo vaag. Durf er niet op te hopen eerlijk gezegd. Te meer omdat een andere vroeg test net negatief was.
Zasu, ik ben ergens zo bang dat het een indroog streepje is... ik ga zaterdag nog eens testen.. spannend!!
Meiden, ik kon het niet laten vanmorgen ook te testen! de bovenste is van gister (8dpo) en de onderste van vandaag (9dpo) Oh meiden ik ben zo bang dat het mis gaat. Ik durf gewoon niet blij te zijn. Ik heb verder ook helemaal nog geen kwaaltjes. Ben niet misselijk ofzo. Gister zat het alleen wat te steken in mijn baarmoeder en soms met vlagen aan de zeikant van mn borsten wat last. Maar dat zijn de zelfde symptomen als wanneer ik ongesteld moet worden. Het zelfde als hoofdpijn wat ik wel veel heb. Vorige maand werd ik zaterdag ongesteld en dat zou dus betekenen dat ik morgen ongesteld moet worden maar kijkende naar mijn eisprong die had ik op een woensdag dus woensdag is dus pas echt 14 dpo.... Ik ben zooo bang om ongesteld te worden!! Hopelijk lopen mijn testen mooi op! Bedankt voor het meekijken dames!!
De test van vanmorgen is al mooi opgelopen zeg in vergelijking met gisteren! Ik had ook echt precies dezelfde kwaaltjes van een ongesteldheid toen ik al zwanger was hoor. Vanaf 6 weken begon ik me pas "anders" te voelen!