Klopt inderdaad. Ik heb mijn testjes op een rij gezet en inderdaad ze worden steeds donkerder. Die van de dag met een smiley is het donkerst. Ik weet dat we eigenlijk niet naar de streepjes mogen kijken bij clearblue. Toch zeggen de streepjes ook wat! Succes !
Jaa wilde even ervaring van andere weten. Klopt we mogen niet naar de streepjes kyken maar afgelopen dagen waren ze wel echt licht hoooppp dat tie morgen oploopt en positief aangeeft.
Dat kan ja,maar je kunt bij deze test niets aflezen aan de streepjes. De streepjes zeggen echt niets.IK heb zelf ooit een positieve ovulatietest gehad van cb waar bijna geen tweede streep op stond.Dus toen een z&k dipstick erbij gedaan,en die gaf een knaller (teststreep donkerder dan controlestreep ).Dus ook op de digitale ovulatietesten zeggen de streepjes helemaal niets.
O ja? Waarom zet CB dan zelf in de bijsluiter dat je het resultaat niet aan de hand van de streepjes af kunt lezen? Bovendien schommelt LH de gehele cyclus. Ovulatietesten hieven dus absoluut niet op te lopen naar een piek. Vaak knallen ze uit het niks. Voor hetzelfde geld heeft TS dus pas volgende week een positieve test en een smiley!
Thanks dames dat streepje zegt inderdaad niet veel..ik had vanochtend een smiley joeppieee super blij. Maar toen ik de streepjes zag dacht ik huh zo licht..dus die hoeven niet donker te zijn.