Vorige maand is het vroeg mis gegaan, vanmorgen een testje gedaan en binnen 3 min een streepje! Nu duimen dat het goed blijft gaan!
Zwanger worden is bij jou inderdaad geen probleem gelukkig. Ik hoop op een plakkertje meid, van harte gefeliciteerd in iedergeval!!
Gefeliciteeeerd! Ziet er goed uit! Vraagje. Ik heb vorige maand ook een miskraam gehad. Begon 5 dagen met bruinverlies en daarna helder rood. Hoe wist jij wanneer je weer kon testen? Ik heb nu weer ontzettende harde borsten (aan de buitenkanten) dus wie weet is dit weer een goed teken! Durf alleen nog niet te testen omdat ik niet goed weet waar ik in mn cyclus zit. Donderdag 31-8 had ik een halflichte ovulatietest, dag erna weer wit.
@Blondiiieee kun je aub je eigen topic aanmaken? Is handiger om reactie te krijgen en netter tov TS van dit topic. Dank je
Wat vervelend! Ik reken vanaf de 1e dag bloedverlies als menstruatie. En ik had voor mn miskraam een cyclus tussen de 31-33 dagen, dus heb op dag 31 getest! Want deze ronde geen ovulatietesten gebruikt! Maar vorig jaar voor mn dochtertje ook een miskraam gehad en toen ook 4 weken later weer een positieve test! Met hoeveel weken had jij dr miskraam? Want het verschilt wel per vrouw, sommige vrouwen worden ook pas na 6 weken dan weer ongesteld. Heb je wel al een witte zw test gehad ?
Dankjewel! Met 6 weekjes zwschap zette t rode door. Geen zwtest meer daarna gedaan maar een week erna bij de vk echo gehad of alles schoon was. Toen zag ze dat de eitjes alweer aan het ontwikkelen waren
Ik ga mn reacties op je topic ff verwijderen en straks eigen topic starten Jij van harte gefeliciteerd Raaf92!!