Ik zie hem! Op naar een mooie oploop! Als ik je action testen bekijk dan heb je wel oploop! Heb je nog nog met Predictor getest? Je bent te vroeg geweest met de CB digitaal.
Ja ik denk ook dat ik te vroeg ben geweest met cb. Ik zal vandaag of morgen nog een test wagen met predictor Bedankt voor het meekijken
Ik zit enorm in onzekerheid. Wel of niet zwanger. Cb indicator gaf 4 x 1-2 weken zwanger en 3x niet zwanger aan. Daarnaast 1 minuut testen gedaan die gaven een lichte streep aan en predictor testen 3x gaven allemaal een lichte streep aan. Onzeker als wat haha
Dit is de 18de dag. Normaal gesproken had ik vanmorgen ongesteld moeten worden. Ik ben altijd s morgens ongesteld en altijd stipt op de dag.
Ik zou over 2 dagen nog een keer testen heb zelf de Kruidvat 2 voor €5 veel gebruikt zijn erg gevoelig. Vandaag ben ik 2 dagen over tijd en gaf een donkere positieve uitslag aan! Hoop bij jou ook over 2 dagen
Ja dat ga ik maar doen maar ben wel een testjunk wat dat betreft. Hij gaf 3 dagen voor de verwachte menstruatie al 1-2weken aan ik hoop het zo!!
Ja ik snap je helemaal! Heb er zelf ook heel veel er door heen gejaagd , ik hoop t ook voor je vooral na al die testen die positief aangeven! Laat je het weten heel benieuwd
Ja ik laat het weten zodra ik meer duidelijkheid heb. Misschien ga ik morgenvroeg wel testen en daarna de verloskundige bellen.
Test eens op 1 en dezelfde tijdstip.. Met de 2de urine testen... Dus wakker worden plassen ontbijten testen