Gister naar de gyn geweest ivm eerde cystes. Ze zag wel wat maar kon niet zeggen of dat bij de aankomende menstruatie hoorde of dat dat een hele prille zwangerschap is. Test in het ziekenhuis gedaan die was negatief. En nu net dit! Ik geloofde er voor deze ronde al niet meer in!
Raar dat hij gisteren negatief was in het ziekenhuis, want dit is echt een duidelijke test. Gefeliciteerd!
Kimmetjuh90 ik krijg de banner niet meer in mijn handtekening. Wat doe ik fout? Nadat ik de gegevens heb ingevuld krijg ik onderstaande code. https://www.nodapp.nl/banner/pink/tw22/2019/6/17/zw-banner.jpg Die kopieer en plak ik in mijn handtekening, maar dan krijg ik de melding dat hij dubbel is. Tekst in de code is inderdaad dubbel, dus dan haal ik een deel weg en kopieer en plak ik dit: Maar krijg ik nog steeds niets.
Ja en het irritante is dat ik het niet uit mijn handtekening krijg. Dat icoontje staat er namelijk niet als ik op het veld bij handtekening sta. Ik zie hem alleen als ik bij handtekening sta en op voorbeeld klik, dan zie ik hem wel in het voorbeeldveld. Maar ja, daar kan ik hem niet deleten En zolang hij er staat kan ik geen nieuwe plaatsen.
Kan je niet helemaal wissen, en helemaal opnieuw maken en kopiëren dan? Echt zo irritand, ik kan nou niet meer zien hoever je bent, frustrerendd