Ik ben hardstikke benieuwd voor je. Heb hele goede hoop hoor. Predictor testen blijven normaal witter dan wit. En ik zie duidelijk een streepje staan ja.. Hier vandaag 6 of 7 dpo
Zou niet testen vandaag, maar was weer zo vroeg wakker Een early action en een gewone op 11 dpo. Beide streepjes verschenen binnen 2 minuten en op de foto zijn de testen nog geen 10 minuten oud. Ik test nu 11 DPO met action duidelijker dan ik in 2014 testte met 15 dpo dus dat vind ik heel hoopvol. En we weten nu dat die extra euro voor de action early zonde van de euro is
Ik schrok een beetje toen ik de express deed. Had verwacht dat die, met een dag ertussen, wel donkerder zou zijn dan dit. De oploop is minimaal. Maar de action testen zijn in vergelijking met gisteren zeker niet lichter. Zelfs ietsjes donkerder in het echt. En geen bloed o.i.d.. dus ik parkeer mijn paniek maar weer ergens in een hoekje van mijn gedachten Koop nog 1 pakje gewone action testen voor morgen en ergens volgende week. En mijn laatste CB digi doe ik over een week. Dan kan ik die onder mijn vader zijn neus duwen en verder test ik niet meer. Ja de MvM test natuurlijk over een week of 2 Maar ben wel een beetje klaar met testen nu ga nu gewoon proberen op mijn lijf te vertrouwen. Geen krampen of bloed is goed en als het fout gaat dan heb ik daar toch geen invloed op. Al doe ik nog 20 testen.
Hier net zo @Annedore ook minimale oploop. Ik probeer ook mezelf niet gek te maken. Maar bij de jongens was de oploop veel beter te zien!
Ja we maken het onszelf niet makkelijk door al dat (vroege) testen Bij de vorige zwangerschap testte ik nu nog niet eens positief. Echt 15 DPO pas een heel licht tuurstreepje. Dus wat dat betreft voel ik me nu wel zekerder. Maar van teveel testen en dan weinig oploop zien word ik dan weer wél onzeker dus daar ga ik eerdaags mee stoppen. Ga jij nog verder testen?
Beide merken zijn opgelopen hoor! Ik snap dat je meer had verwacht van de predictor. Is die al helemaal droog dan? Lekker doen waar jij je goed bij voelt. Meer testen maakt je inderdaad niet zwangerder.
Geen idee hoe lang het duurt voordat een test helemaal droog is. Dit was na een half uur ongeveer. De action testen zijn idd wel opgelopen sinds gisterochtend. Dat zie ik nu duidelijk nu ze steeds meer opdrogen
De express is zeker wel een tikkie duidelijker hoor. Die is nog vers. Zal vast nog duidelijker opdrogen... Er staat in je handtekening eerste ronde. Via mmm of homemade deze ronde... Hier april vorig jaar de bbz gehad van 2. Toen die 2 methotextraat spuiten gehad. Schiet niet op. Telkens duidelijke eisprong die we goed benutten. Maar er gebeurt niks.. Nu 7 a 8 dpo. Gevoel zegt wil zo graag een 3de. Maar echt niet weer in de mmm al dat gepluk en zo. Maar ergens voel ik dat zonder het niet meer gaat lukken. (Angst)
Het was de eerste ronde zonder MMM met ovulatie testen Wat een ellende allemaal zeg! Zijn je eileiders wel nog in orde na de bbz? En ik snap dat je geen MMM meer wilt. Wij denken er net zo over. Ik kan het niet opbrengen, zeker niet met de zorg voor 2 kinderen erbij. Ik hoop dat je op een gegeven moment net zoveel geluk mag hebben als ik nu heb. En hopelijk voor mij mag ik zo gelukkig blijven tot dit bolletje in oktober op mijn buik ligt te ademen. Ik vind het heeeeeeel spannend weer allemaal!
Vorig jaar maart ben ik naar de huisarts gegaan voor anticonceptie. Omdat we niet helemaal zeker waren voor een 3de. Huisarts zei nou met jullie verleden heb je dat niet nodig blabla.(rechtse eileider dicht) Dus toen idd aan de ovu testjes gegaan. En toen die positief was hebben we het 1 x leuk gehad. En was het raak idd. Op 5 weken bloedverlies en toen een echo gekregen vk zag een beginnende zwangerschap in de baarmoeder. Dat was op maandag op woensdag meer bloedverlies en toen vanuit vk door naar de gyn op verdenking bbz. Bloed geprikt echo gehad en op vrijdag daar de uitslag van was mooi hoog. Op zaterdag verloor ik een vruchtzakje. Maandag bloed geprikt hcg verdubbeld. 1 vruchtje zat in baarmoeder en de andere niet in eileider maar naast de eierstok eraan zeg maar.