Oké dus je ene eileider zou nog gewoon oké moeten zijn? Dan hebben jullie wel heel veel geluk gehad dat het vorig jaar in 1 x raak was met maar 1 eileider doorgankelijk. En je huisarts...wat een druif. Jij bent toch ook heel veel afgevallen? Het is toch bekend dat we daar vruchtbaarder van worden
Ook de predictor is opgelopen hoor En vergeet niet dat je nu een verse met een opgedroogde test vergelijkt Die van vandaag zal ook nog wel iets bijkleuren
Er is op alle testen wel iets oploop. En blijkbaar op de predictor toch het meest. Het zal voor nu wel goed zijn
Dit was mijn laatste action test. Qua hcg aanmaak gaat het goed en geen bloed. Dus genoeg redenen om positief te zijn nu
En deze klopt ook precies aangezien hij 5 dagen geleden 1-2 aangaf. Zaterdag komt MvM en dat is dan echt de laatste test
Wat heerlijk dat het dit keer zo soepel gegaan is! Fijn dat je dat gegund is ipv jarenlange trajecten.
Heerlijk! Op naar een mooie echo! Ik heb er ook nog eentje liggen maar wil m bewaren voor de 3+ weet alleen niet wanneer ik dan precies kan doen. Ik denk zaterdag of zondag ofzo