Ach meis, helemaal niet gek dat je zo verdrietig bent. Eerst hoop en blijdschap en nu deze mega grote domper. Het geluk zal echt komen, maar vergt helaas meestal veel te veel van ons geduld. Op deze termijn zal je gewoon over een paar dagen ongesteld worden. Misschien een iets zwaardere menstruatie als anders, maar verder verloopt het hetzelfde. Voor de zekerheid gebruikte ik wel altijd maandverband ipv tampons, maar dit is persoonlijk. Heel veel sterkte!!
Bedankt voor je lieve reactie! Dit is voor mij de eerste keer dat het misgaat dus alles is nieuw en onbekend. Altijd fijn als mensen met je mee denken
Heel veel sterkte @Bloem4! Ook al was het nog zo vroeg, het blijft altijd een verdrietige situatie als het dan toch mis gaat. Hoop dat het je snel weer gegund is om zwanger te mogen zijn en dat het dan goed mag gaan! ♡
Bij mij begon de bloeding 2 dagen na de lichtste test. Dus bij jou zal het nu vast ook niet lang meer gaan duren. Wil je sowieso een hele dikke knuffel geven, ik weet precies hoe je je voelt ❤️ Laat je emoties lekker de vrije loop, huil wanneer je dat wilt, het is niet niks wat je meemaakt de eerste dagen zijn sowieso heel erg zwaar en emotioneel. Zoek steun bij je man/vriend, familie, vrienden. Blijf vooral over je verdriet praten, dat helpt veel. Wij zijn er hier ook om je te steunen. Het zal idd een “zware” menstruatie worden, kan ook dat je na de bloeding ook een dag niets verliest om vervolgens weer opnieuw te gaan bloeden, dus schrik daar niet van... Idd ook geen tampons, ook niet in bad en geen seks zolang je nog iets verliest, allemaal ivm infectiegevaar (bmm schijnt toch ietsje meer open te staan dan bij een menstruatie) deze adviezen heb ik van mijn gyn gekregen. Heel veel sterkte meid en hopelijk met icsi snel goed nieuws ❤️
Lief je berichtje. Doet me goed dat er hier zo lief met me mee gedacht wordt. Vannacht is het bloeden begonnen in mijn nachtdienst met weer een hoop tranen als gevolg. Het doet me pijn en het vliegt me soms nog meerdere keren per dag ineens weer aan. Nu gelukkig een paar dagen vrij. Andere kant geeft het me ook rust, heb de afgelopen zo in onzekerheid geleefd. Het is nu gewoon klaar en beslist. Ik kan me jou topic ook nog wel herinneren. Volgens mij was dat een beetje hetzelfde verhaal als die van mij toch? Hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn!
Snap ik hoor dat het je zomaar plots aanvliegt, dat blijft nog wel even... hier nu op cd11 en nog steeds moet ik terugdenken aan hoe de positieve testen veranderden in tuurlijntjes en negatief. Sommige momenten brengt het nog steeds verdriet, maar dat gevoel mag er wezen, het is heel intens om van extreem blij terug in verdriet getrapt te worden. Ik probeerde troost eruit te halen dat het vruchtje niet goed was, vaak rond deze vroege termijnen zijn het toch chromosoomafwijkingen die niet erfelijk zijn, dus een fout bij de deling of niet goed samengesmolten. Hou vast aan het feit dat het nooit levensvatbaar had kunnen worden. Dat heeft mij op de been gehouden. Ik hoop dat je het goed kan verwerken en dat jullie snel gezegend mogen zijn met een plakker ❤️ Van mij was idd een beetje hetzelfde verhaal, ook aflopende testen. Ik heb ook dagenlang gehuild, het gelijk eruit gooien van alle emotie lucht op. Nu kan ik er makkelijker over praten, ook voel ik me helemaal klaar om door te gaan. Het feit dat ik nog zwanger kan raken heeft me meer moed en kracht gegeven om door te gaan. Nu is het maar de vraag hoelang we moeten wachten op opnieuw een positieve test. Maar we blijven sterk en geven niet op! Ookal denk je er nu vast anders over, het gaat ook bij jou helemaal goedkomen meid ❤️