Hoi allemaal, ik heb een vraagje. ik heb op 16 augustus een terugplaatsing gehad van een ingevroren embryo. Ik heb geen ovitrelle of pregnyl gehad? Echter ging ik een test doen vandaag(had ik niet moeten doen en ik had gewoon moeten afwachten) en ik had 2 x een licht streepje(na 2 minuten ongeveer kwam het tevoorschijn) heeft iemand enig idee wat ik hier van moet denken? andere ervaringen hoor ik ook graag, dit is mijn eerste keer. Voor degene bij wie het gelukt is, vanaf wanneer kreeg je ongeveer zwangerschaps symptonen? groetjes mandy
Progesteron is geen stofje waarmee je HCG meet (dat doet bv de Ovitrelle), dus dan ziet dit er best goed uit. Ik duim op oploop!
Ik hoop het zo! Maar lastig nog om blij te zijn. Het is nog zo vroeg. Nu dan 7 dagen geleden. Hebben andere ervaringen met symptonen? Stel het lukt wanneer krijg je doorgaans symptonen?
Ziet er goed uit. Je hoeft niet echt symptomen al te hebben die komen vaak ook later pas vanaf 8/9 weken sommige hebben de hele zwangerschap geen symptomen
Een 5 daags embryo nestelt in principe de dag van de terugplaatsing of een dag later in, dus nu positief testen kan zeker.
ohhh dat wist ik niet! Volgens mij was die 4 dagen oud. Ik doe het in Turkije; dus informatie is niet zo goed als in Nederland maar technologie schijnt wel beter te zijn. Maar we zullen het zien; spannend!
Wat betreft de symptomen: ik heb bij alle zwangerschappen geen symptomen gehad. Alleen verder in de zwangerschap (vanaf week of 20) maagzuur
Hey! Streepje kwam later tervoorschijn. Dus vandaag weer eentje gedaan en weer licht streepje binnen de tijd dat het zou moeten komen. Blijven wel licht? Terugplaatsing was op 16-08 dus spannend?
Als je nu 13 dpo bent (16-8, 4daags dacht je) vind ik hem wel licht. Maar het kan ook door urine concentratie komen. Ik duim dat deze op loopt.
Ah oke, maar hoe kan er dan alsnog een licht lijntje komen? Dacht alleen dat dat kon als de innesteling gelukt was? Hmmm
Wat bedoel je? Een streep op de test is sowieso HCG, van jezelf of Ovitrelle. In jouw geval van jezelf want je hebt geen Ovitrelle gebruikt. Alleen voor 13 dpo is hij vrij licht. Dit kan wellicht door lichte urine. Als je urine geconcentreerder is, als in, niet drinken wel plassen, tot het geler is, kan het zijn dat de test donkerder uitvalt. Om echt goed een oploop te vergelijken zou ik je aanraden weer een Predictor te doen.
Ja precies! Als het licht is wat houd dat in? Dat het wellicht niet ingenesteld is? Dit is mijn eerste keer dus geen idee