7 oktober eisprong Vandaag dus 11dpo LF van 11/12 Ik dacht zowel gister als vandaag een streepje te zien.. zien jullie het ook?
Dit was vanmorgen binnen de afleestijd. Ze lopen naar mijn idee niet echt op maar dat is ook altijd lastig in te schatten als je vaker test. Enige wat ik kan doen is afwachten voor nu.. Proberen maandag pas weer te testen.
Vind dit ook niet echt een positieve test. Een positieve test twijfel je niet over. Die is duidelijk roze (of paars of blauw) en ga je niet goed kijken wat voor kleur het nu precies is, of ie er echt wel binnen de 5 min was etc. Ik zou hem voor je eigen gemoedsrust dus als negatief beschouwen. Deed ik wel altijd in ieder geval als ik dit soort streepjes had (heb ze vaak gezien ). Als het iets is zou ik nu even 1 dag overslaan hoe moeilijk ook. Over 2-3 dagen zou het geen twijfellijn meer moeten zijn. En weet niet of je in ochtend of middag test maar als dit allemaal 1e urine is zou ik een keer middag urine proberen
Klopt helemaal! We zijn er redelijk relaxed onder dus we zeiden al, kans is aanzienlijk dat het op niks uitloopt. Dan door naar de volgende ronde. Inderdaad paar dagen proberen te wachten met testen. Vandaag 12dpo, ik ga maandag op z'n vroegst pas weer testen (mocht ik dan niet al ongesteld zijn). En indd dan eens testen met middagurine!
Vandaag 14dpo. Bovenste is early action, onferste de normale. Nog altijd geen mooie oploop. Ik heb een geschiedenis met bbz in 2017 die op het randje van fataal was, is dit voor jullie reden om de HA te vragen hcg te prikken en evt vroege echo om te bepalen waar evt een zwangerschap zit? Zo'n vroege echo heb ik bij mijn twee kindjes ook gehad met 5w, puur ter controle of de zwangerschap in baarmoeder of eileider zat. Nu word ik langzaam zenuwachtig of het niet weer een bbz is.
Ik zie hier wel iets oploop in, maar ik snap ook dat jij zegt van niet. Zeker bellen!! Nee heb je, ja kun je krijgen en je belt niet voor zweetvoeten maar voor een reeele angst! Ik bedoel dat niet dat ik denk dat je een bbz hebt want daar heb ik geen verstand van. Maar ik snap dat je hier angstig voor bent, gezien de geschiedenis. Sterkte en succes! Hopelijk loopt het alsnog mooi op!
Zo'n ernstige ervaring in je voorgeschiedenis is altijd voldoende reden om te bellen. En waarom zou je niet gewoon alvast bellen met de verloskundige? Ik weet dat huisartsen en verloskundigen over het algemeen weinig boodschap hebben aan de mate van oploop van je tests, maar daar gaat het niet om. Jij hebt een diepgewortelde angst voor een ernstig verloop van je vroege zwangerschap en denkt daar signalen voor te zien. Je wilt een echo om dat scenario uit te sluiten, niet omdat je een onrealistische verwachting hebt dat een echo je zekerheid geeft over een goed verloop (maar dat vul ik nu een beetje in ). De meeste VKs zullen dat op zn minst begrijpen. Ik duim voor goede berichten, maar nu vooral voor een begripvolle ha/vk.
Thanks voor je berichtje. Maar het klopt wat je zegt, ik heb geen onrealistische verwachtingen (net als dat ik begrijp dat er nog geen hartje klopt etc etc) maar enkel graag wil weten, of beter gezegd uitsluiten dat het geen bbz is met alle gevolgen van dien. Weet ook niet waarom ik twijfelde eigenlijk . Ik ga zo meteen de vk eens bellen.
Thanks voor de vraag! Morgen vroege echo met 6w om uit te sluiten dat het om een bbz gaat. Heb verder geen klachten of gekke dingen dus we gaan het zien. Testen liepen vorige week wel wat op (ben gestopt met testen). Morgen dus even afwachten
Echo liet een vruchtzakje met iéts erin zien, qua meting 5.2w wat zou kloppen met mijn late eisprong. In baarmoeder, niet in eileider. Dat is de grootste geruststelling. Nu wachten tot 21e nov op de eerste intake echo met hoop op een kloppend hartje. Zat wel een hematoom die nog zou afkomen en mogelijk dan ook vruchtzak zou kunnen meenemen (en dan wordt t een miskraam). Tot nu toe niks aan de hand dus wederom kwestie van afwachten
Kijk, dat klinkt hoopvol en een hele geruststelling dus, wat fijn! Ik ga voor je duimen dat alles goedkomt en nu de tijd tot de 21e overbruggen dus ... Duimen draaien!!