kijken jullie naar tog-waarde met slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Flan82, 4 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik zit ook altijd iets boven de TOG. Anders heeft dochter t echt koud.
    Ze ligt nu in een winterslaapzak van 100% katoen met een pyjama eronder. Raam op een klein kiertje en zo slaapt ze klokje rond. Als ik rond 22.30 nog even kijk en haar hoofdje voel is ze dan niet zweterig..
     
  2. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Ik kan niet zien hoe jong jouw dochter is maar het is opzich heel normaal, en gezond, dat de lichaamstemperatuur 's ochtends lager is. Tot 36.5 wordt gezien als prima lichaamstemperatuur, zelf heb ik meestal 36.5 in de loop van de dag en dus lager s ochtends. 35.8 lijkt me wel erg laag ja

     
  3. Mupje

    Mupje Actief lid

    20 mei 2019
    129
    6
    18
    Vrouw
    Leuk topic, ik klooi ook wat af met verschillende slaapzakjes enzo :D

    Wat ik op dit moment erg lastig vind is dat dochter savonds (voornamelijk door het klooien/huilen voor ze eindelijk slaapt) ontzettend warm voelt, maar sochtends zo ver afgekoeld is dat zelfs haar nekje en ruggetje licht lauw richting koud voelen o_O
    Snachts omkleden is niet echt een optie, want als ze eindelijk slaapt raken we haar niet meer aan :p
     
  4. Flan82

    Flan82 Lid

    13 jan 2019
    95
    45
    18
    Vrouw
    Inderdaad Mupje als ze slapen dan duimen fat ze blijven slapen!

    Heel veel verschillen zo te lezen. Nu ene mannetje met koorts hier dus dan is alles weer anders

    Jeetje 35,8....dat is zeker laag. En helemaal eens ik zou het ook wel fijn vinden als de TOG waarde erbij staat. Op mamaloes (website) staat het wel en de duurdere merken geven het ook aan.
     
  5. Mupje

    Mupje Actief lid

    20 mei 2019
    129
    6
    18
    Vrouw
    Weet je wat ik trouwens wel lastig vind? Wanneer je er voor kiest om de mouwen op een slaapzak te ritsen en hoeveel verschil in warmte dit geeft. Want dat staat nooit vermeld ;)
     

Deel Deze Pagina