Ja....een week na de tp is vroeg... Maar ik kon het niet laten 😱 Het is nu 13 dagen nadat ik 10.000edhn pregnyl heb gezet, dit kan daar toch niet meer van zijn?? De vorige keren was mijn test dan wit. Of kan dat per keer verschillen? Ik heb vorige week donderdag ook een test gedaan, dat is de bovenste test 😅 Dat zou dan nu toch wel uit mijn lijf zijn? (Wishfull thinking misschien...?) Wat zijn jullie ervaringen hiermee??
Denk dat je je vraag beter aan de groep met vruchtbaarheidsproblemen kan stellen, hier hebben weinig meiden er verstand van. Ik ga deze maand voor t eerst pregnyl spuiten dus kan je niet helpen. Al heb ik een vermoeden dat t raak is 13 dagen na pregnyl. Je hebt maar eenmaal gespoten toch?
Het kan nog van de pregnyl zijn maar het kan ook van een zwangerschap zijn. Er zit maar 1 ding op... Over twee dagen weer testen om te kijken of je streepje oploopt of juist afneemt. Bij mij is pregnyl 10.000 altijd heel vlot uit mijn lijf maar er zijn ook vrouwen die 14dpo nog positief van pregnyl testen. Ik hoop dus dat je testje de aankomende dagen mooi oploopt!!
Ik zou nog een test doen, volgens de bijsluiter was pregnyl 5.000 EH met 10 dagen uit je lichaam. Ik testte positief op 11 dagen. Volgens mij is het bij 10.000 EH 14 dagen. Als ik jou was zou ik mezelf niet gek maken en over 2 dagen weer testen en kijken of ie dan donkerder is. Ik betwijfel of deze echt positief is namelijk.
Ja, ik heb maar 1 keer gespoten. En alle vroege test-pogingen was de test een week na tp omowit... Vandaar dat ik zo verrast was door deze test 😄 Maar morgen even weer kijken inderdaad. Ben alleen gewoon benieuwd naar jullie ervaringen. Er zijn vast meer vroegtesters zoals ik, die ook pregnyl hebben moeten gebruiken 😄
Bij mij was 5000 de laatste keer pas met 12 dagen uit mijn lichaam. De keer daarvoor al met 8 dagen. Ik denk dus dat het per poging kan verschillen. Ik hoop voor je dat hij gaat oplopen de komende dagen!
Of een week na TP te vroeg is om te testen hangt helemaal af van de leeftijd van je embryo op het moment van terugplaatsen. Bij een embryo van 3d oud zit je na een week op 10dpo en bij een van 5d oud op 12dpo. En dat maakt zeker in die eerste dagen uit qua of het te vroeg is of niet Over de pregnyl: volgens mij is het bij 10.000 na 12-14 dagen uit je systeem. Morgen checken of het oploopt of afloopt dus!