Kijken jullie nog veel televisie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnatman, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kijk jij nog veel tv?

1. Nooit

2. Soms

3. Regelmatig

4. Vaak

5. Ik woon in de tv

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Guilty :) en niet te vergeten Expetitie Robinson....

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik kijk vaak tv. Overdag staat hij vaak aan. Kinderen een filmpje overdag, maar niet de hele dag. Vaak kijk ik rtlz en om half 11 de preview van gtst. In de middag is hij bijna altijd uit. Rond etenstijd gaat de tv meestal weer aan tot ik mijn luikjes sluit.

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

NIet goedkoop ? Is toch maar 11 euro per maand ?

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ik woon in de tv

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

17,50 volgens mij..
    En dat met een luxe zenderpakket omdat dat ooit goedkoper was
    (gecombineerd met internet en telefoon zegmaar)

Alles bij elkaar een flink bedrag voor iets wat nauwelijks gebruikt word.
    Gewone tv kijken we nooit en we bellen altijd mobiel.
    Dus tijd om daar eens mee te stoppen.

Evt sluiten we later weleens een nieuw film1-abbo af voor een jaar met 3mnd gratis zegmaar :)
    (als het weer winter is enzo)
    Blijven wel Hollanders hè :)

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Als je het nooit gebruikt is het idd duur ja. Wij gebruiken dus zowel het kinderpakket als het film pakket heel veel dus dan is het wel een redelijk bedrag.

Wij zijn zo'n 70 euro totaal kwijt per maand voor internet, bellen, extra film pakket en het extra kinderpakket, het film pakket op zich kostte hier 11 euro en het kinderpakket 5 euro

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

ben ik dan de enige die graag naar talentenshows kijkt?

ik kijk wel niet zo naar die nederlandstalige, is ook slecht geproduceerd vind ik maar britains got talent en the x factor uk vind ik geweldig, die audities toch haha, ben nu al bijna 2 maand aant wachten op x factor usa met britney spears, nog enkele weekjes geduld :D

8. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik kijk echt de grootste pulp haha. Barbies baby, gtst, help mijn man is klusser, heerlijk!! Maar ben nu ook van de debatten. We kijken eigenlijk best veel tv, maar zitten bijv weer bijna nooit achter de computer. Tv is echt een stukje ontspanning

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.676
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik kijk ook steeds minder,vreselijk dat zelfde soort programmas.

10. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Heel zelden maar als ik kijk is het de zoveelste herhaling van everybody loves Raymond of the nanny ofzo. Vind al die real life ook 3 x niks. Download wel heel veel, dus kijk wel heel veel films en series.

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb een aantal programma's die ik echt wel wil zien
    Strictly come dancing (heeeeerlijk geen reclame!!!) GTST en the voice. maar verder??? neuh

SBS is de laatste jaren zo nep geworden, kopieert alles van andere zenders en geeft het beestje een andere naam. Ook leuke presentatoren (m/v) moesten zonder pardon het veld ruimen voor een stel neppe relnichten eerste klas bah, die zender staat nooit meer aan hier.

12. springkip

springkip Actief lid

2 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zelf kijk alleen GTST en als ik alleen ben is het de radio die aanstaat. Man lief daarintegen kijkt alles wat los en vast zit. En bij reclames zit hij weer te zappen... En ow ja voetbal natuurlijk dat MOET hier gekeken worden.

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik kijk zelden TV, mijn man kijkt wel dagelijks het nieuws. We zijn ook te porren voor kookprogramma's en natuurdocumentaires (met David Attenborough bijvoorbeeld, die man heeft zo'n heerlijke stem). Voor de rest kijken we wel series op DVD, op de laptop. House, Mythbusters, etc. Kun je tenminste je eigen koffiepauzes inlassen ;)

14. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Idd is de kwaliteit ver te zoeken, de tv staat wel aan maar kijk er af en toe naar. Ik ben weer blij dat DWDD is begonnen maar dat begint eigenlijk te vroeg omdat ik dan nog aan het opruimen ben.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja de Nederlandse TV vinden wij ook waardeloos. Ik kijk er eigenlijk alleen het nieuws op.
    En af en toe wat series ( BNN op reis, Lachen om home video's ( vinden de kinders leuk, en wij ook ;) ) ) en verder vooral HBO, MTV, travel channel, SyFy en de extra pakketten zoals National Geo, Discovery en de kinderkanalen.

16. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

The Voice, Expeditie Robinson, Bauers zigeunernacht, Boer zoekt vrouw, SYTYCD, Barbie's baby, Love is in the air, CSI Miami, gister Dallas opgenomen, soms blijf ik ook hangen bij gtst of bonje met de buren of help mijn man is klusser, 's ochtends en 's avonds het nieuws natuurlijk ....heerlijk dat de winterprogrammering er weer is.

Straks ook Wie is de mol weer en hoop dat er weer nieuwe Criminal Minds komen en (engelse) series a la Lewis waardeer ik ook wel...neem een hoop op en kijk wanneer we tijd/zin hebben.

Heb dus 'veel' ingevuld :D

17. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik kijk tegenwoordig bijna geen tv meer. Overdag staat hij nooit aan voor mij, wel voor de kinderen. En s'avonds is er nooit iets interresants op tv dus internet ik. Er komen meestal heel weinig films en als er een stuk of 5 films zijn dan heb je ze allemaal al gezien of ze ze zijn allemaal even saai. Wel zonde van het upc abbonement.

18. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Waar kijken jullie de buitenlandse versies van dit soort programma's dan?

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind die talentenshows zo uitgemolken, verschrikkelijk!
    En ELKE keer komt er hetzelfde in voor. 1 of andere putjesschepper met 3 tanden, een piratenlapje en een kunstarm blijft fanfuckingtastic te kunnen zingen, iedereen janken.
    Please.... daar trap je toch niet in?

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Je kan het ook als vermakelijk en ontspanning zien, zo kijk ik in ieder geval tv...als je alles serieus neemt ben je snel uitgekeken ja ;)

Deel Deze Pagina