Hoi hoi een vraagje ik heb 1 dag voor nod positief getest bij een cyclus van 25 dagen dag erna cb test gedaan deze gaf 3+ aan iemand hier ervaring mee? Ben de maand ervoor gewoon ongesteld geweest
Misschien dat je vorige ongesteldheid toch geen ongesteldheid was en je nu dus ook verder bent als je zelf denkt te zijn. Of je maakt heel snel veel hcg aan. Spannend hoor, misschien even contact opnemen met vk. Gefeliciteerd in elk geval
Poeh geen idee. Misschien een tweeling??? Of net wat bakegirl zegt: misschien ben je verder. Ben heel benieuwd . Mooi gedicht heb je onder de banner.
Wauw! Duidelijker kan niet! sluit me bij de andere aan, mss ben je wel verder dan je denkt, of idd een 2ling Idd mooie tekst onder je banner. Wij hadden als tekst op geboortekaartje: gevoelens kun je niet verwoorden, zodra je je kindje in je handen houdt. Je kunt slechts blij en dankbaar zijn dat God je zoiets moois toevertrouwd.
Oh die sla ik ook op mutskuh... duurt nog wel even, maar ik weet van bij mn dochter dat ik het heel lastig vond om een mooi en paasend gedicht te vinden
Bedankt voor jullie reacties. Vk kon ook geen antwoord geven ben zelf ook benieuwd 5 oktober heb ik een afspraak. Bedankt ook een hele mooie tekst mutskuh dan kun je inderdaad alleen maar stil worden van zoveel liefde en zo'n wonder.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Misschien toch even telefonisch voorleggen bij de verloskundige. Het kan natuurlijk gewoon een snelle opbouw van hormonen zijn of een meerling zwangerschap maar kan natuurlijk ook wat anders zijn. Succes volgende week en ik ook op super goed nieuws voor jullie.
dankjewel! Wacht het nu maar even af denk ik nog een dikke week en dan heb ik de afspraak had het bij de afspraak maken al wel aangegeven dat de test zo duidelijk was toen zeide ze we doen de afspraak toch pas over een paar weken dan wisten ze zeker dat er wat te zien zou zijn op de echo
Ja wij hebben ook lang gezocht maar toen we deze lazen waren we gelijk verliefd! Ik zie dat jij ook zwanger ben gefeliciteerd! Bijzonder hè! Geniet er maar lkkr van!
Jullie hebben ook een mooie tekst onder je banners!! En zie net dat ik je nog niet gefeliciteerd heb dus bij deze