Hoi dames, Daar gaan we weer... ik heb 25 sept een terugplaatsing gehad van een cryo. Geen Pregnyl gespoten. Eergisteren en gisteren een heel klein beetje bruin verlies gehad. Dit is mijn test van vandaag. Ik moet vrijdag ongesteld worden. Graag jullie eerlijke mening!
Ik zie helaas niks,maar als je vrijdag je menstruatie verwacht ben je nu nog heel erg vroeg met testen,ik duim voor je!
Ik zie op alle foto's een streepje... Hopelijk lopen ze mooi op... Is hij in het echt niet duidelijker? Want als je ze upload is de kwaliteit altijd slechter...
Houd er rekening mee dat de action testen een duidelijk voorgedrukte streep hebben. Zeker als je m zo tegen t licht houdt kan dat nog wel eens misleidend zijn. Ik zie ze nu niet, maar hoop echt voor je dat ie mooi gaat oplopen!
Ja, ze zijn eerlijk waar in het echt duidelijker. Maar vind het moeilijk om op mijn eigen oordeel te vertrouwen! De test is gewoon niet omo wit... en heb deze ronde geen Pregnyl gespoten.. Daarnaast heb ik 2 dagen een klein beetje bruinverlies gehad, wat nu weg is... Maar goed, we zullen zien wat de komende dagen gebeurd!
Bedankt voor je reactie Shart! Ik begrijp wat je bedoeld. Ik gebruik altijd Action testen en heb heel wat witte testen gehad, toch lijkt deze in mijn ogen niet helemaal wit. Maar we zullen zien! Als merendeel vd experts hier niks zien, zal het ook wel niet zo zijn....
Ik zie volgens mij op je testjes wel een heel licht streepje. Ik duim voor je dat die over een paar dagen duidelijker is
Misschien de test even anders houden. Het is heel lastig om een test goed op de foto te krijgen. Ik zou sowieso even andersom gaan staan met de test naar het licht toe.
Ik leg de test altijd op een witte ondergrond dan kwam er geen licht doorheen en voor mijn gevoel zag je de streep dan sterker.
Bedankt voor jullie reactie's en adviezen dames. Ik heb nog 2 Action testen liggen, ga morgenvroeg nog eens wagen... Zal proberen hem beter erop te krijgen! Liefs
Ben wel heel benieuwd! Je weet dat je wel erg vroeg bent dus wie weet worden je testen aankomende dagen gewoon duidelijker ik hoop het voor je! Zou idd ook even met een gevoeligere test proberen ipv action