kijken naar test en jullie meningen horen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oostende, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ja meiden, zo gaat dat wel vaker....
    Ze komt er vast nog wel een keer op terug.
     
  2. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo allemaal.....allereerst spijt het me dat ik een aantal dagen niet iets heb laten horen van me.....ik zal julie vertellen waarom!
    ik had die test gedaan om uit te sluiten of ik wel of niet zwanger zou zijn ivm dat wij in oktober weer van start gaan met isci...ben al een aardig tijdje erg moe en vervelende klachten in me buik,pijn steken vervelende steken,zere borsten etc..omdat ik de afgelopen 2 a 3 maanden toch rare menstruaties had dacht ik misschien is het raak,nu heb ik voor 2 weken terug bloed laten prikken ivm die symptonen en ivm de vermoeidheid...kreeg ik afgelopen vrijdag uitslag van....mijn bloeddruk was te laag die had de huisarts gemeten en mjin bloedonderzoek was verder goed alleen maakte ik wat extra witte bloedcellen aan wat duidde op een ontsteking in me lichaam...maar waar ja geen idee zegt ie,nou ik heb dus nu wel een vermoeden dat die ontsteking in me baarmoeder of eierstokken zit...ivm die helse pijnen die ik laatst heb gehad waardoor k bij de huisartsenpost langs ben gegaan en een inwendig onderzoek gehad en bleek dat mijn baarmoeder week was wat waarschijnlijk inhield zoals de arts me vertelde dat ik een miskraam had gehad....nu ben ik er niet gerust op maar 12 september moeten we weer naar zwolle voor intake gesprek 2 voor de instructies van isci over het spuiten en alles dus dan wil ik eens even gaan vragen voordat we starten of er nog een inwendig onderzoek gedaan kan worden ivm mijn klachten....
    en ik ga morgen de huisarts even weer bellen dat ik niet gerust erop ben....want ik wil wel met een schone lei beginnen aan onze isci nummer 4 en dat er niet iets achterweg komt!

    zit momenteel niet echt lekker in mijn vel hierdoor allemaal en dat is de reden eingelijk dat ik even niet hier was nogmaals mijn excuses!heel erg lief en fijn dat jullie allelmaal met me meeleven en me steunen...het is voor jullie allemaal soms ook moeilijk om weer te reageren op me berichten en dat snap ik heel goed!

    liefs renate
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hoi Renate,
    Ik hoop dat ze de boel even verder voor je onderzoeken! Een echo en bloedonderzoek lijkt me wel zo handig.
    Nou krijg je, zoals je wel weet onderhand, sowieso een uitgangsecho voor dat je kan gaan spuiten dus dat zit wel goed denk ik.
    Waarom krijg je eigenlijk nog prikinstructies? Je hebt toch al eens een ICSI behandeling gehad?
    Succes meid!
    Elmo
     
  4. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    nee ik krijg geen prikinstructies maar de hoeveelheid die ik weer moet gaan spuiten en wanneer ik moet beginnen en wekunnen dan vragen stellen enzo....ja inderdaad we krijgen een inwendige echo als ik met de pil bezig ben ik moet de eerste 3 weken van oktober pil gaan slikken en vanaf de 4e week beginnen met decapeptyl en daarna met lucrin...ik ben overgestapt van meppel naar zwolle vandaar we weer een 2e intake krijgen en ze me uit gaan leggen welke datum ik wat moet gaan doen...ze willen een lange periode doen dus 3 weken pil en dan 1 week de deca erbij en dan de lucrin.....maar voor dat ik met die pil ga beginnen wil ik toch wel even een onderzoek ivm die pijn in me buik en dat door die bloedonderzoek eruit is gekomen dat er toch ergens een ontsteking zit en ik nu het idee dus heb dat die ontsteking in me buik zit ergens.....snap je?

    liefs renate
     
  5. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    sterkte meid.

    xxx sunny
     
  6. liesje1981

    liesje1981 Actief lid

    25 sep 2006
    176
    0
    0
    sterkte hoop voor je dat je snel zwanger ben
     
  7. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Sterkte Renate!

    We duimen!

    Sandra
     
  8. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ow sorry!

    heel veel sterkte meid!
    laat nog wat horen hoe het verder gaat he! :p

    grtjesss
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    getsie renate! wat naar!
    Hoop dat je snel weer in orde bent, om in oktober van start te kunnen met de icsi!
     

Deel Deze Pagina