?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dromertje, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromertje

    dromertje Actief lid

    18 apr 2007
    246
    0
    0
    Eff een vraagje,

    Ik lees in een andere topic, dat als je een aantal dagen na de eisprong witte wat korrelige afscheiding hebt, dit betekend dat het eitje dood is?

    Is dat altijd zo? en zo ja, waar is daar meer info over te vinden?
     
  2. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Vorige ronde had ik na de eisprong wit slijmverlies (als een propje en niet rekbaar) en toen niet zwanger... dus missch heeft 't er wel mee te maken maar ik kan het niet met zekerheid zeggen, het enige wat je kan doen is afwachten ;)
    Succes!
     
  3. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He dromertje, Ik heb dat ook vaak gelezen in een topic.
    Ik heb dit antwoord gevonden op internet omdat ik het zelf ook wel wil weten ik weet niet of je hier wat aan hebt.

    De website laat zien dat je cervixslijm lichter en rekbaarder word als je vruchtbaar bent. En het veranderd weer als de vruchtbare periode voorbij is. Maar kan je ook aan je cervixslijm zien dat je zwanger bent? Ik heb sinds kort een wat dikkere witte cervixslijm. Betekend dat wat? Zou ik zwanger kunnen zijn?


    Dat zou kunnen, maar dan moet je wel heel duidelijk het verschil zien. In de zwangerschap wordt de afscheiding met name meer. Witte/romige niet riekende afscheiding. Ik zou gewoon een Predictor test doen, dan weet je het zeker.


    Liefs farfan
     

Deel Deze Pagina