Ik heb last van zonne- allergie en ben nog steeds druk op zoek naar DE zonnebrand waarmee ik geen last heb. Is dit merk iets?
Hier geen ervaring mee, maar een paar weken geleden in Griekenland bij ons zoontje met elk jaar heftige reacties voor het eerst p20 gebruikt, nergens!!! Last van gehad.. Super!
Geen ervaring maar deze werkt bij mij super! Kost ook nog eens bijna niks Healthypharm Zonne-allergie Gel : Lees reviews en vergelijk prijzen op Ciao
Ook geen ervaring mee. Maar ik neem sinds kort hooikoorts tabletten in,en nergens geen last meer van. Kan nu zelfs weer in de zon liggen
Ik heb hem wel liggen maar nog niet gebruikt. Ik kreeg em gratis door mijn Kruidvat Voordeelkaart. (vorig jaar kreeg ik No-Ad aftersun. die is sowieso erg fijn en ruikt lekker naar kokos!)
Ik heb ook erge last van zonneallergie en ben helemaal fan van de utrizon pilletjes, en olie vrije zonnebrandcreme van lancaster. Die combinatie werkt bij mij perfect, en ik heb nergens last van. Zodra ik een zonnebrand gebruik waar vet inzit, heb ik binnen no-time uitslag. Alleen een paar extra utrizonpilletjes zorgen er dan voor dat het meeste wegtrekt.
Hier ook gratis vd voordeelkaart Morgen ga ik hem gebruiken bij onze gevoelige/allergische zoon, ben benieuwd.. Ik weet wel dat de LIEF! zonnebrand vrij is van parfum, siliconen, parabenen, geur en kleurstoffen etc. Echt hypoallergeen en ook tot factor 50
Ik gebruik no-ad, ook vanwege allergieen. Vind het heerlijk spul en heb geen zonneallergie of uitslag van de zonnebrand meer gehad. Gebruik het nu zo'n 2 jaar.
Ik heb Ultrasun ook wel gebruikt, maar vond die niet zo lekker smeren. Urtizon pilletjes gebruik ik ook
Hier gebruiken we P20 met een goed resultaat. Ook geen last met eczeem en zonne allergie. Mijn schoonvader met een zonne allergie krijgt uitslag van de P20. Hij is nu opzoek naar een andere zonnebrandcreme factor 50 tegen zonne allergie.
hier heeft onze zoon erg allergisch gereageerd op zonnebrand crème. Toen speciaal van de huisarts een zonnebrandmelk voorgeschreven gekregen maar dit was factor 10 en eigenlijk niet erg geschikt voor onze rossige bleke vent. Nu gebruiken we de zonnebrandcrème van de Lidl (Cien) en daar heeft hij geen last van. En dan kunnen we wel gewoon factor 50 smeren.