Zie je wel....ik wist dat er een goede reden was waarom ik een gruwelijke hekel aan sporten heb😂😂 https://marieclaire.nl/health/houd-je-niet-van-sporten-dat-kan-betekenen-dat-je-intelligent-bent
Haha dus dat is de reden Ik vind vooral de sportschool zo stom. Sta je daar naast mekaar op zo'n loopband te zweten voor een groot raam. Het heeft iets afstompends. Teamsporten kan ik soms wel waarderen maar niet te fanatiek, en ik krijg liever op een natuurlijke manier beweging.
Toch fijn dat er direct onder een link staat waarin wordt uitgelegd dat je intelligenter wordt van hardlopen.
Haha, ja dat zag ik ook! Het hele artikel slaat nergens op, er is een onderzoek gedaan dat zegt dat slimme studenten doordeweeks minder lichaamsbeweging krijgen dan de iets minder slimmere, in het weekend evenveel. Conclusie: als je niet van sporten houdt, ben je intelligent
En onder aan de tekst lees ik als link; ' van hardlopen word je slimmer' haha lekkerrrrrr betrouwbaar stukje zeg Ik sport regelmatig soms zon 5 keer per week en daarnaast toch nog een universitaire studie gevolgd en afgerond