Hallo dames, Net aan het bijkomen van de laparoscopie met TT. Viel me echt tegen met de pijn Wie had er blauwe urine ivm de gebruikte kleurstof? Niks blauw bij mij Nog iemand in het LUMC in behandeling? Tot nu toe zijn we heel erg tevreden. Altijd vriendelijk en snel geholpen Ik ben benieuwd op jullie ervaringen! Tot snel, Lavania
Ik heb 2 laparoscopieen gehad en heb echt amper pijn gehad (wel kotsmisselijk van de narcose). Kan je wat dat betreft dus niet helpen. Hoop dat het snel beter gaat. Wel wat blauw, maar niet veel
Hai Lavinia, Ik heb gisteren een laparoscopie gehad....en helaas vreselijk veel pijn. Alsof er een vrachtauto over mijn buik is gereden...pfff... Heb het idee dat mijn buik helemaal gekneusd is, vreselijke krampen en pijn bij het ademhalen door het gas. Lig sinds gistermiddag plat in bed, kan nauwelijks iets (laptop ligt naast me..hihi) Gelukkig geen verklevingen gevonden tijdens operatie, was bang voor endo. Maar wel een anatomische afwijking van de linkereierstok, maar hier kan ik blijkbaar evengoed mee zwanger worden... Verder verlies is nog altijd donkerbruine afscheiding en gisteren blauwgroen spul (om eileiders door te spuiten). Sterkte!
Hey Zazu, Wat grappig, ik lig ook op de bank thuis want ik was vorige dinsdag aan de beurt Inderdaad, het viel me persoonlijk reuze tegen qua pijn enzo. Is wel saai thuis, toch? Ik verveel me echt!! Puh, jij had geluk dat ze geen endo hebben gevonden. Bij mij helaas wel ook hebben ze het kunnen verwijderen, maar toch. Alles andere ziet er topp uit en is vrij van verklevingen. Hey, morgen gaat het weer ietsje beter!!! Komisch, want ik had helemaal geen blauwgroen spul.
ik heb 2x een laparoscopie gehad. nou viel mij ook tegen kwa pijn hoor. mijn buik was ook bijna bij het zwarte af destijds, heeft ook echt wel even geduurd voordat ik weer op de been was. nu moet ik wel zeggen dat ik gauw "blauw" word.
Ik had ook best veel pijn na de laparoscopie. Had er niet op gerekend, dus viel wel even tegen. Heb zeker 1 week zoveel mogelijk rust genomen en ik had diclofenac zetpillen in huis, dus die nam ik een paar dagen 2 keer per dag. Bij mij was urine wel een paar keer blauw, maar dat is normaal.
Vreselijk saai, alleen maar liggen...maar het kan gewoon niet anders. Langer dan 5 tot 10 minuten kan ik niet opblijven. Bij elke beweging die ik maak, lijkt het of al mijn organen door mijn buik schommelen... Lavania, kun jij op je zij liggen? Ik kan echt alleen maar op mijn rug liggen. Verder heb ik gisteren veel donkerbruin spul verloren. Nu twijfel ik of het oud bloed was, of toch iets wat ze ingespoten hebben. Direct na de operatie verloor ik wel wat 'vers' bloed. Sorry voor de details Verder heb ik gisteren ook een diclofenac zetpil gehad, omdat die in het ziekenhuis direct werkte. Die paracetamols die ze voorschrijven werken totaal niet. Alleen nu las ik gisteravond in de bijsluiter dat je diclofenac helemaal niet mag 'nemen' als je zwanger wilt worden en dat dit de vruchtbaarheid negatief beïnvloed. Heb dus maar 1 zetpil gehad, durf geen risico's te nemen...
Wat toevallig... Ik heb gister ook een lapro gehad! Bij mij hebben ze een verkleefde eileider los gehaald die nu weer in de buurt van mijn eierstok zit Hopelijk was dat het euvel dat een zwangerschap in de weg stond. Qua pijn vind ik het goed te doen. Ik ben alleen ook erg verkouden en moet redelijk wat hoesten. Dat is wel pijnlijk. Verder heb ik eigenlijk het meest last van keelpijn... Gelukkig heb ik dit keer geen bijwerkingen gehad van de narcose. Daar zag ik nogal tegen op omdat ik daar de vorige keer erg last van had. Ik red het nu prima op paracetamol, zolang ik maar langzame bewegingen maak gaat het goed. Het bloeden is bij mij nu bijna over. Ik heb geen contrast vloeistof meer verloren sinds ik uit het ziekenhuis ben. Wel nog wat kleine stolseltjes. Beterschap voor jullie!!!