hele rare buik.. maar bruine afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Milou1990, 5 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    ik ben nu een week voor m'n nod..

heb echt een hele rare buik..
    maar heb nu al een paar dagen bruine afscheiding niet dat het meer dan 1 maandverbandje is per dag maar wel super irritant dus eigelijk alweer deze maand voor me afgeschreven.. heeft iemand dit ook gehad en toch zwanger?? ik weet dat ik nog een week moet wachten maar voel me echt raar in m'n buik

2. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    12/13 dpo heb ik ook een paar keer bruine afscheiding gehad. Achteraf was dit een innestelingsbloeding

3. Ashelke

Ashelke Actief lid

4 mrt 2016
    121
    1
    18
    Huisvrouw
    Stein
    Is er na bruinverlies nog hoop, net een beetje gehad 2x vegen en was weg

4. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Hier bij beide (goede) zwangerschappen eerst gedacht ongesteld geworden te zijn. Veel bruin en rood 2 a 3 dagen. Achteraf dus innesteling. Is zeker nog hoop dus.. ☺ Succes

5. Ashelke

Ashelke Actief lid

4 mrt 2016
    121
    1
    18
    Huisvrouw
    Stein
    Ik moest namelijk eergisteren ongesteld worden, maar alleen maar dikke witte afscheiding, en gister ook. Nu ineens bruinverlies. Moet ik dit nog afwachten en maandagochtend test doen of ervan uit gaan dat ik ongi ben
    Dit was van gisteren ovulatietest

6. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Ik zal kijken hoe het ontwikkeld. Als dat je ovulatie test was gister kan het dus ook een bloeding door de eisprong zijn. Heb gewoon een langere cyclus dan normaal. Spannend zeg

7. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Milou1990 raar hè dat lichaam. Wanneer is je nod. Wil je daarvoor gaan testen of wacht je netjes af? Duim voor je

8. Ashelke

Ashelke Actief lid

4 mrt 2016
    121
    1
    18
    Huisvrouw
    Stein
    Ik heb 17-02 ook een positieve test gehad, vandaar dat ik dit raar vind. Zwangerschapstest vandaag leek positief, maar na goed kijken negatief

9. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Als jou ovu test van vandaag zo is.. Zou ik toch nog een keer een zwnagerschaps test doen...
    Ben je zeker van je eisprong twee weken terug, dmv temperaturen ofzo?

10. Ashelke

Ashelke Actief lid

4 mrt 2016
    121
    1
    18
    Huisvrouw
    Stein
    Ik heb 10 dagen bij gehouden met ovulatietesten

11. Ashelke

Ashelke Actief lid

4 mrt 2016
    121
    1
    18
    Huisvrouw
    Stein
    Volgens mij is het niet mogelijk om vaker een eisprong te hebben in 1 cyclus

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Jawel is wel mogelijk

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Is medisch gezien totaal onmogelijk! Hoe kom je daar in vredesnaam bij?
    Als je ei daadwerkelijk gesprongen is, vind er nevernooitniet een tweede eisprong plaats dezelfde cyclus. De overige follikels stoppen dan met groeien en worden opgenomen door het lichaam.Direct na de eisprong wordt progesteron aangemaakt. Dit stopt verdere follikelgroei en bereid je voor op een mogelijke zwangerschap danwel menstruatie.

Het kan wel gebeuren dat je ei NIET springt na een positieve ovulatietest/LH-piek. Dan probeert je lichaam het over een aantal dagen nogmaals.

Ook een dubbele eisprong OP HET ZELFDE moment is mogelijk. Daardoor kunnen tweelingen ontstaan.

Maar twee eisprongen met daaaagen of weken ertussen, is echt onmogelijk tenzij je een medisch wonder bent.

14. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ik zou er even een zwangerschapstest tegen aan gooien.
    Ik heb hetzelfde gehad, had wel minder testen gebruikt maar toen ik 3 dagen op rij een positieve ovulatitesthad kreeg ik ook een reactie zou niet even een zwangerschapstest doen.
    Deze was knal positief

15. Logan

Logan Niet meer actief

Hoe kom je daar nou weer bij? Als er eenmaal een eitje is gesprongen groeit er pas in de volgende cyclus een nieuwe follikel.

16. Ashelke

Ashelke Actief lid

4 mrt 2016
    121
    1
    18
    Huisvrouw
    Stein
    Gisteren een zwangerschapstest gedaan en negatief

17. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    :( dat is jammer.

18. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    mijn nod is zaterdag.. maar blijf bruine afscheiding hebben nu al 3 dagen.. super irritant

19. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik heb sinds mijn bevalling elke maand een week voor NOD al bruinverlies. Bij mij is het dus een voorbode van een menstruatie (ben nog niet zwanger geweest dus weet niet of ik dit ook heb als ik zwanger ben).
    Wij lopen nu bij de gyn en zij doet nu onderzoek hiernaar. Tot nu toe niks gevonden (hormonen oké, kweekje oké). Ik krijg nu een inwendige echo in de baarmoeder om dingen uit te sluiten. Het hoeft een zwangerschap niet in de weg te staan geeft de gyn aan. Maar aangezien we nu al ruim een jaar bezig zijn krijg ik al deze onderzoeken.

20. Bloemetje26

Bloemetje26 Actief lid

14 mei 2015
    133
    12
    18
    Ik heb normaal voor mijn menstruatie altijd een paar dagen bruinverlies. Toen ik zwanger bleek had ik ook 2 dagen voor mijn nod bruinverlies, maar toch een positieve test. Mijn bruinverlies heeft aangehouden tot de achtste week van mijn zwangerschap. Toen hield het op en is niet meer teruggekomen. Je zou dus zeker zwanger kunnen zijn. Ik hoop het voor je!

Deel Deze Pagina