ik durf niet meer help iemand ideeen of tips ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirandje81, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    ik ben 30 jaar ronde 8 volgens berekeningen die ik alle rondes volg had gister me nod dag moeten zijn :) we zijn nu dus 1 dag verder heb nog niet getest ik blijf maar denken dalijk doe ik het weer voor niks en krijg ik het dalijk of morgen , heb ook niet echt het gevoel dat ik ongi word beetje licht in me hoofd soms , honger gevoel , plas wel redelijk veel , heeeel af en toe denk ik een beetje trekkend gevoel te hebben alsof t komt maar het trekt weer weg , linker borst bij aanraking wat gevoelig , beetje opgeblazen gevoel , rommelende darmen ja past allemaal ook bij ongi zeker he ? ik noem maar alles op wat ik voel want ik weet het ff niet na 8 rondes steeds teleurstellingen durf ik niet meer erover te denken. iemand ideeen of tips ofzo het is van harte welkom !!!
    alvast bedankt xxxx en mocht het toch komen laat ik het weten. en als het het andere nieuws is laat ik dat natuurlijk ook weten.

2. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Hai Mirandje,
    Ik zal de laatste zijn die zegt dat ik weet hoe je je voelt aangezien ik dat niet weet. Ik kan wel begrijpen dat het eng is en natuurlijk spannend, want dat houdt je denk ik toch. Wij zijn nu bezig met onze eerste ronde en zelfs nu vind ik het al super spannend.

Het enige wat ik kan bedenken wat ik en mijn vriendin zouden doen is nog even afwachten.

3. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    2e dag overtijd vandaag , predictor test gedaan maar nee we zullen zien en ik hoop dat het voor jullie wat sneller gaat xxx

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Losse topics zijn hier niet toegestaan, ik verplaats dit topic naar 'zwanger worden'

Deel Deze Pagina