tweehoornige baarmoeder

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by 76Chantal, Jan 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    Hoi Dames,

Gisteren heb ik een Laparoscopie gehad.
    Hieruit kwam naar voren dat ik een twee-hoornige baarmoeder heb, uterus bicornis genaamd.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze aandoening/afwijking (hoe moet je het noemen).

Graag jullie reacties en hopenlijk positieve verhalen.

Groeten Chantal

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Ik heb er geen ervaringen mee maar ze dacht bij mij wel hieraan. Via google kun je in ieder geval wel andere forums vinden waar hierover geschreven is.

Hoe voel je je na de kijkoperatie en na deze diagnose?

3. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    Ik voel mij verder redelijk goed, ben eigenlijk niet moe en als ikmaar af en toe ga liggen valt de pijn ook mee.
    Ik heb natuurlijk op internet al het een en ander opgezocht, maar ik laat me de kop maar niet gek maken.

Over 4-6 weken (afspraak wordt opgestuurd) heb ik een gesprek met de GYN. Dan alles maar eens uitvoerig doornemen. Hij deed er verder niet al te ernstig over, dus waarom nu al druk maken.
    Wel is het natuurlijk altijd fijn om ervaringen van anderen te lezen vandaar deze vraag.

Groeten Chantal

4. penelopea

penelopea Bekend lid

Jul 31, 2008
    993
    1
    0
    twente
    Nou ik heb het tegenovergestelde, ik heb een uterus unicornis. Ik vind het zelf best moeilijk hier informatie over te vinden, het meeste gaat toch over de uterus bicornis.
    Maar gewoon alle vragen die in je opkomen opschrijven en meenemen naar de gyn, dat hebben wij ook gedaan.

5. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    Verder geen dames met ervaring?

6. op verzoek gesloten.

Share This Page