Hoi Laura! Mijn cyclus was de laatste maanden wel heel netjes, 29 a 30 dagen. Ik had eerder altijd een lange cyclus van zo'n 35 dagen, dus was wel blij dat mn cyclus nu wat korter was. Heb je al een voorgevoel deze cyclus dat het misschien raak kan zijn? Xx
Hey Hey, Zoo hè 35 dagen.. Dat is lang ja.. Mijn cyclus is gemiddeld 26 dagen.. Ik krijg altijd gevoelige boobies als mijn eisprong is geweest, dus ik weet ook wanneer mijn eisprong ongeveer geweest is. Ik heb altijd al cyclus gemiddeld 26 dagen gehad.. Voor de miskraam ook en na het stoppen van de pil.. Ik heb al zo vaak een voorgevoel gehad.. Ik kan er niet meer van op aan.. gisteren kwamen we thuis van een dagje uit en ik was toen wel misselijk en voelde warm aan.. Ik dacht weer even aan 26 december vorig jaar, toen ging ik ook zo naar bed en bleek zwanger.. Getest op 3 januari.. Ik ga er maar wel vanuit dat ik ongesteld ga worden.. Als het goed is, 28 augustus.. Eerst mijn verjaardag morgen vieren!! Liefs xxx
Een voorgevoel zegt idd niets. Ik heb ook regelmatig gedacht dat het raak was maar helaas dus niet. Hele fijne verjaardag morgen! Wie weet krijg je een verlaat verjaardagskado volgende week . Xxx
Hoi hoi, Het zal geen verlaat verjaardagscadeau worden.. Helaas! Het bruinverlies is al begonnen.. Als ik morgen ongesteld word, ben ik bang dat de operatie op 3 oktober niet door kan gaan.. De operatie op 3 okt staat gereserveerd, maar dan heb ik ook ongeveer mijn eisprong. En als ik morgen ongesteld word, dan is 3 okt na de eisprong.. Pfffff ik wil gewoon dat die operatie door gaat anders moet ik weer wachten tot november en misschien wel december Xxx
En ja hoor, de rode duivels zijn er en de schouderpijn ook Had jij ook als je bijvoorbeeld hikte of er komt lucht omhoog dat je dat ook aan je schouder voelt? Xxx
Hoi Laura, Wat een tegenvaller weer joh! Echt balen! Ik heb dat ook idd met hikken en als er lucht naar boven komt. Ik heb ook af en toe steken in mn zij erbij, bij mn middenrif. Anders zou je ook eens naar de fysio moeten gaan, bij mij is de pijn zoveel minder! Ben er heel blij mee. Wel balen dat de operatie rond je eisprong zit, maar ik denk dat het niet anders kan. Zou het wel door laten gaan. Ik heb het ook met dd operaties gehad. Veel sterkte de komende dagen/weken met de pijn! Ik ben rond maandag weer aan de beurt. Liefs Celia