Kijkoperatie!?! Verklevingen!?! PCOS!?! Oh jeee. pfffff

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cede, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Dat ben ik helemaal met je eens! Ik blijf er een goed gevoel bij houden. Je laat je duidelijk niet gek maken en blijft positief, da's denk ik heel belangrijk.

2. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Dan nog even een vraagje. Als je gewoon een job buitenshuis hebt, hoe lang ben je dan ongeveer niet in staat om gewoon te gaan werken? Heeft iemand hier een antwoord op, ben wel benieuwd naar.
    Bedankt!

3. Niet meer actief

Hoi Cede , ze dachten van mij ook dat ik P.C.O had , ik geschrokken je krijgt dan geen eisprong)maar een paar onderzoeken verder had ik wel degelijk een eisprong gehad, daarna een miskraam gekregen. Dat is minder maar ik weet iniedgeval dat het kan. En ga vol goeie moed veder.
    Er staan een ei op springen bij mij nu duurt 1 a 2 dagen zagen we vanmorgen bij de echo sta nog onder behandeling bij de gyno.
    Houd moed en wat je zelf zegd de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Hoelang ben je van de pil af? bij mij dachten ze aan P.C.O omdat ik net met de pil gestopt was. Niet dus
    groeten jennie72

4. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Wat lief en wat een opbeurend berichtje!
    Ze hebben zij mij ook wel 'ns een eisprong waargenomen, maar alles behalve met een regelmaat, ook dat schijnt PCO met zich mee te brengen. Ze zagen wel eierstokken vol met blaasjes (follikels ofzo).
    Heb nu hierna nog 2 dagen een kuur van 2 anticonceptiepillen per dag(totaal 10 dgn lang), om een vrij heftige bloeding te stoppen, dus zwanger worden kan nu zeker nie. Misschien hierna. Hoe dan ook binnenkort dus die kijkoperatie.
    Ik hen al ruim 1,5 jaar gestopt met de pil en m'n 1e cyclus was meer dan 11 maanden.
    Pffff
    Jij ook succes hoor!
    Liefs,
    Debbie

Deel Deze Pagina