Kijkoperatie verplicht voor iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door roos80, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ik had ook een dagopname. Moest er om 7.30 uur zijn, maar doordat er een spoedkeizersnee was, werd ik pas om 10.00 uur geholpen. Tegen 16.00 uur kon ik weer naar huis.

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Konden jullie gelijk de dag erna werken of moesten jullie echt een paar dagen uitrusten?

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    HSG gehad en geen kijkoperatie, omdat HSG goed was.

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Nou nee... ik kon absoluut niet de dag erna meteen weer aan het werk. Alles voelde bij mij heel gevoelig en ik had last van het koolzuurgas (liggen is dan het fijnste). Ook is het niet fijn in het begin om te zitten, vanwege het wondje bij de navel. Maar het verschilt per persoon natuurlijk... Heb ook wel gelezen dat sommige al na een dag weer aan het werk gaan.

Pas sinds vandaag ben ik weer een beetje op de been. De eerste dagen kun je je ook nog wat slapjes voelen door de narcose. Ik zou zeker de tijd nemen en goed naar je lichaam luisteren. Ga zelf woensdag weer aan het werk.

5. nijntje1979

nijntje1979 Actief lid

28 nov 2007
    177
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik moest een nacht blijven. Ik heb wel wat pijn gehad, dit was op te lossen met pijnstillers, ben daarnaast erg misselijk geweest. Ik ben na de KO drie weken thuis geweest, op bevel van arts (ook ivm ontsteking van de wonden, in buik). Tijdens mijn KO is een cyste verwijderd en endo.

Achteraf is het op zich meegevallen, vergeleken met een grote buikoperatie. Toch zou ik deze KO niet onderschatten!

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ook ik heb alleen een HSG gehad voor de iui.

7. elle

elle Actief lid

Bij mij was het wel verplicht maar dat kwam vanwege de cyste en een evt poliep in de baarmoeder (die er uiteindelijk niet zat)
    Ik ben nogal veel afgevallen en als gevolg daarvan lukte het inspuiten van gas niet. (buiklagen liggen niet allemaal meer recht op elkaar)
    Hierdoor moesten ze een grote snee (soort keizersnee) maken en duurde de operatie veel langer dan gepland.
    Dus achteraf bekeken, viel het mij wel wat tegen maar aan de andere kant kon ik hierdoor wel meteen met IUI beginnen.

Deel Deze Pagina