Mensen mensen, wat een week. Mijn man is afgelopen week in het AMC "bevallen" van een stel beweegelijke zaadcellen en die zitten nu veilig in de vriezer. De tese behandeling is gelukt! Maandag over een week weer naar het AMC, naar de gyn voor het vervolg, nu ben ik aan de beurt. Spannend!
Ohhhhhhhhhh wat geweldig meid weer een stap in de goede richting. Succes verder en hou ons op de hoogte. De volgende bevalling is voor jou hihi gr vruchtje
Wat een super goed nieuws zeg! Dat is toch altijd wel heel spannend na zo'n behandeling zeg! Ga het lekker vieren...rustig aan dan he Elmo
Wat fijn zeg! Heel veel succes de aankomende tijd. Dat jullie maar snel zwanger mogen worden. Groetjes, Elvira
Joehoe wat een super nieuws! Geniet alvast van deze overwinning, de rest komt vast ook helemaal goed! Succes de komende tijd!
wat een goed nieuws. mijn man moet binnenkort ook geopereerd worden. ik ben benieuwd hoe de kansen zijn dat ze iets vinden
Ontzettend goed nieuws! Ik las laatst in de krant over TESE. Het eerste paar wat op deze wijze zwanger is geraakt gaat bijna papa en mama worden 8) Succes.
We hebben een IVF intake gehad, mag gaan spuiten en de hele toestand. Ben benieuwd... We zijn nu een hele stap verder.
Wat super spannend zeg! Ik heb een artikel gelezen waarin bekend werd gemaakt dat de eerste 8 zwanger zijn na Tese! Zet hem op meid! Zie je er tegenop of denk je wel dat het gaat lukken? Ga je zelf spuiten of gaat je partner dat doen? Toi toi toi Elmo
Ikzelf, mijn man is doodsbenauwd voor naalden. Dat doe ik hem dus maar niet aan. Moet nog even wachten, was al te ver in mijn cyclus, ze hadden geen plek meer in de agenda, begin ron 21 februari met prikken. Rond week 9 kijken of de follikels groeien en hopelijk oogsten. Week 10, als alles goed gaat terugplaatsen. Een week na mijn 35ste verjaardag, dus ze plaatsen direct twee terug (als er twee uitkomen). Hoop dat het allemaal goed gaat.
Wow, geweldig nieuws! Mijn man heeft ook een TESE gehad. Helaas is er bij hem geen zaad gevonden (afgelopen nov.). Dus ik weet alles van de spannende periode vooraf... Nu flink duimen dat het zaad na ontdooien direct bruikbaar is en dat de eerste ICSI slaagd. Ik zal aan jullie denken. Liefs, Loes