Hoi Ik heb binnenkort een kijkoperatie. Het is een dagopname, de operatie zelf duurt maar een half uurtje. Ik ga onder narcose en daarna naar de uitslaapkamer. Moet ik nou ook een pyama meenemen dan? Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee.
Neem iets van een boek of tijdschrift mee, verder niks. Je zou een pyjama en toiletspullen mee kunnen nemen voor het geval je toch ineens een nacht moet blijven, maar dat hoeft vast niet Ik mocht al snel mijn eigen kleding weer aan en naar huis, toen ik geplast had en gegeten en gedronken.
Ik heb een lekker huispak/joggingpak aangedaan toen we er naar toe gingen. Zat lekker los en is makkelijk als je s avonds naar huis gaat. Ik was een beetje duf van de medicijnen en dit was makkelijk weer aan te trekken en lekker los ook voor je hechtingen. Verder had ik een boek mee, en mijn telefoon. Ik heb zelf mannetje gebeld ten ik uit de narcose kwam. Succes en sterkte!
en neem je telefoon oplader mee!! Als het een gewone kijkoperatie is ben je er dezelfde dag weer uit het ziekenhuis (was bij mijn eerste x) Bij mijn 2de keer dacht ik ook ow, dezelfde dag weer naar huis.... NOT .. heb er in totaal 4 dagen gelegen, maar toen had ik wel meer sneedtjes en hadden ze mijn eileiders weer open gemaakt.. heel veel sterkte meis!