Kijkoperatie wel nodig?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door botervliegje, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Botervliegje, ik zie dat je de knoop hebt door gehakt! Heel veel succes ermee!
    Ik heb ook ook een operatie gehad in mei, en nu ben ik zwanger!
    Mijn gyn had van te voren ook gezegt, dat het grootste deel binnen 3 maanden na de operatie zwanger is. Bij mij duurde het precies 3 maanden:)
    De eerste 2dagen heb ik wel last gehad van de gas die erin is gespoten, daarna nam het geleidelijk af. Binnen een week was ik er wel van af. Van de wondjes ook geen last gehad.
    Dus alle meiden aan wie dit wordt aangeraden: DOEN!! :)
    Heel veel succes!
    Liefs Kimonootje

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oh en Botervliegje, ik had gereageerd op pagina 1.. En ook ik ben binnen drie maanden zwanger na de LEO :D

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Botervliegje heel veel sterkte en succes met de operatie. Ik heb m 1 jaar geleden na mijn HSG gehad. Ik was echt enorm zenuwachtig en vond het 200% meevallen achteraf. 's avonds toen ik thuiskwam meteen gaan slapen en de volgende dagen nog rustig aan gedaan maar na 1 week was ik al weer aan het paardrijden en na 3 dagen alweer aan het werk. Pijn en last van het gas heb ik eigenlijk niet gehad. Ja, wel een beetje zeurende pijn, maar niet noemenswaardig.

4. Yasmijn78

Yasmijn78 Niet meer actief

@zeehondje: ik was vergeten om mijn banner aan te passen :)

5. Yasmijn78

Yasmijn78 Niet meer actief

@botervliegje

Inmiddels heb ik mijn kijkoperatie (fertiloscopie) achter de rug en ook ik was vreselijk zenuwachtig. Ze hebben bij mij eerdergenoemde methode toegepast en het is mij ook 200% meegevallen! Na twee uurtjes kon ik al weer naar huis! De doorgankelijkheid van mijn eileiders is gecontroleerd en ik kon zelfs meekijken (bij een fertiloscopie ben je niet onder narcose). Beide eileiders bleken doorgankelijk en er zijn geen afwijkingen gevonden. Aan de ene kant ben ik er natuurlijk blij mee, maar aan de andere kant denk ik: waarom duurt het dan zo lang..... :x
    Mijn eerste IUI zal binnenkort worden ingepland.

Succes en laat ons weten hoe het je is vergaan.

6. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Bedankt voor de bemoedigende reacties! Heb ik erg veel aan!! :)
    Ik zie er nu echt minder tegen op. Ga er gewoon voor.
    En wie weet wordt de 7e IUI in november het gewoon, als mijn eileiders weer extra schoon zijn! Zou wel fantastisch zijn.
    Mag alleen absoluut niet zwanger raken deze maand, we kunnen pas eind oktober terecht. Het is dan een dag of twee voordat ik weer ongi wordt (op CD 26 is de kijkoperatie, gelukkig is mijn cyclus op z'n kortst 27 dagen, ik hoop dus op een lange cyclus!). Zal wel even extra vervelend zijn denk ik omdat het vast wat gevoeliger is, maar ja.
    Ik hoop dat ik direct weer met IUI mag beginnen, maar dat is wel vlak na de operatie dan... Hoop dat dat niet uitmaakt.

Deel Deze Pagina