Ik moet echt even m'n ei kwijt... Ik zit te wachten tot ik mag testen of ik na onze meest recente cryo tp zwanger ben en ik durf er bijna niet op te hopen. Ik heb er een goed gevoel bij, maar dat heb ik al zo vaak gehad en tot nu toe heeft me dat een miskraam na vijf weken opgeleverd en verder alleen negatieve testen. Het helpt ook niet dat mijn lichaam niet meer als de mijne voelt met de Utrogestan en Progynova die ik moet gebruiken. Ik heb dus geen idee meer wat ik moet voelen. Ik ben zo bang dat het ook nu weer op niets uitloopt en dit is onze allerlaatste poging geweest. Dus hierna niets meer. Het zorgt ervoor dat ik mijn hoofd bijna nergens bij kan houden. Het enige wat ik eigenlijk wil doen is in bed kruipen en mijn ogen uit m'n hoofd huilen terwijl ik nog niets weet. Pfff, hoe bedoel je emotioneel. Ik mag zaterdag testen, maar op dit moment lijkt dat nog zooooo ver weg. Ik weet dat er nog veel meer vrouwen zijn die misschien wel veel zwaardere trajecten hebben doorlopen dan wij, maar ik moest gewoon even m'n gedachten kwijt. Voor iedereen die ook aan het wachten is en iedereen die aan het proberen is: heel veel geluk en heel veel succes, ik gun het jullie allemaal.
Lieve Frownupsidedown, Wil je alleen even heeeeel veel sterkte en vooral geluk wensen deze laatste slopende dagen. Ik weet hoe zwaar het wachten kan zijn als je al zolang tevergeefs hebt gewacht en dan hoefde ik gelukkig nog niet eens zoveel te doorstaan als jij hebt moeten doorstaan. Helaas kan ik niet meer voor je doen dan heel hard hopen en duimen dat je dit keer eindelijk eens geluk mag hebben. Stoppen jullie omdat je alle verzekerde pogingen al achter de rug hebt of is er een andere reden? Veel liefs!
Dank jullie wel. Super lief dat jullie zo meeleven. Voel ik wat? Ja, maar dat heb ik iedere keer gehad omdat ik die rottige Utrogestan en Progynova moet gebruiken. Zon beetje alle bijwerkingen die je ervan kunt krijgen lijken op zwangerschapskwaaltjes en ik heb ze bijna allemaal wel. *zucht* Het enige wat verschilt van de pogingen waarbij we een negatieve test hadden, zijn mijn huid en haar. Ik heb normaal erg slap haar en het is zo dun dat het aan het eind van de dag altijd plat ligt. Op dit moment heb ik zowaar volume en ook nog aan het eind van de dag. Daarnaast voelt de huid van mijn gezicht op het moment erg oneffen, terwijl je het niet ziet. Dit had ik ook toen ik wel een positieve test had (die helaas op een mk uitliep), dus dat zijn de enige dingetjes waardoor ik een beetje hoop heb dat het nu wel gelukt is. We stoppen ermee omdat het na ruim twee jaar MMM emotioneel en lichamelijk voor mij niet meer te doen is. Ik ben er iedere keer compleet van ondersteboven als het mis gaat. We hebben officieel nog een poging via de verzekering vergoed, maar ik heb bij de laatste hormoonbehandeling zo veel last gehad dat ik dat niet meer aandurf. Bovendien is mijn man inmiddels 46 en hij wil niet pas heel laat opnieuw vader worden. (Hij heeft al twee volwassen kinderen uit een vorig huwelijk) Neemt niet weg dat de beslissing erg zwaar was en nu de eindstreep in zicht is komen alle emoties los, vandaar dat het wachten me dit keer extra zwaar valt.
Ik snap dat je niet echt durft te hopen, die kwaaltjes kunnen ook zo verradelijk zijn. Maar hopelijk heb je ze dit keer niet voor niets!!! Ik kan me ergens wel voorstellen dat je er gezien jullie situatie mee wilt stoppen, ook gezien je man's leeftijd en het feit dat hij al kinderen heeft. Maar het lijkt me zooooo'n moeilijke zware beslissing, misschien wel de moeilijkste in je leven. Ik hoop van harte dat het gewoon niet zo ver komt en je nu gewoon zwanger bent van een enorme plakbeeb!
Bedankt voor de lieve berichtjes Ik had gisteravond een licht positieve test, maar dat was nog drie dagen te vroeg. Moet dus nog even geduld hebben tot zaterdag en dan hopelijk een hele duidelijke test. Ik duim ook voor jullie allemaal hoor.
Ik lees t net ff door, en zie dat je een licht posi test heb gehad!!!! Hoeveel dagen na TP is dat dan? Want meestal mag je van het ziekenhuis 2 weken na TP testen, maar de Pregnyl is er dan al wel eerder uit. Ik heb goede hoop voor je hoor!! Succes, en nog een dikke knuffel voor de laatste officiele testdagen.
@Brabbel Het was 11 dagen na TP, dus nog een paar dagen te vroeg. Ik had overigens geen pregnyl omdat ik met progynova en utrogestan moest werken. Dan heb je geen ei, dus ook geen pregnyl nodig @Zonnestraal Kwaaltjes genoeg . Meeste zijn denk ik bijwerking van de medicatie, zoals vermoeidheid en hoofdpijn, maar ik heb ook kleine bultjes in m'n gezicht (beetje zoals warmtebultjes) en die had ik ook de ene keer dat ik een positief testte. Ik heb dus goede hoop, helemaal met een een lichte positieve test. Ik voel ook al sinds een dag of twee drie na TP een soort van trekkend gevoel in m'n onderbuik. Het lijkt niet op menstruatiepijn, dus wellicht innesteling of bandenpijn? Geen idee of je dat laatste al zo vroeg voelt trouwens. @ Nana Ik duim er zelf ook op los. Haha. Het leukste is dat mijn collega tegenover me ook begonnen is met proberen en zaterdag ook kan testen. Hopelijk hebben we allebei een goede uitslag.
Ik had 10 dagen na de tp een positieve test, heb dus goede hoop voor je! Ook had ik al heel vroeg last van bandenpijn, juist in de 1e weken. Ik ga voor je duimen!
Dat geeft zeker hoop Ik zie dat jullie in verwachting zijn van jullie ICSI wondertje. (Ons beebje is ook een ICSI wondertje als alles goed uitpakt) Wat heerlijk voor jullie. Veel geluk met het verloop van de rest van je zwangerschap.
Oh ja natuurlijk, domme ik, die fout maak ik wel vaker.... Juist omdat je geen Pregnyl heb gespoten, is een streep een streep hoor!!!!! Ik denk dat jij zwanger ben! Kan je een foto plaatsen van je test, ik ben wel benieuwd? Doortje had ook een mooie test toen, dat weet ik nog goed!
Ik heb de test geprobeerd te fotograferen, maar de streep was op de foto bijna niet te zien. Was trouwens ook een niet zo beste camera die ik van de buuf had geleend omdat die van ons kaduuk is. Ik zal in ieder geval de test van zaterdag fotograferen en posten. Misschien kan ik vanavond nog even met een andere camera de test van gisteren proberen. Ik las dat jullie met de eerste ICSI gaan beginnen dit weekend. Heel veel succes en ik zal voor je duimen dat het bij de eerste poging gelijk goed gaat.
meid ik duim voor je (virtueel) ik hoop van harte dat je een positieve test hebt! Dat zou met recht een wonder zijn!!!
Ik heb met een andere camera het stripje van mijn test van woensdag geprobeerd te fotograferen en dit is het resultaat: Bekijk bijlage 181719 Ik moest het contrast wel iets omhoog gooien zodat het op de foto beter zichtbaar was. Het lijntje is dus erg licht. Hopelijk hebben we zaterdagochtend een knaller
Pfff kwam langs dit topic en heb het bijna helemaal met m'n adem in gelezen! Wat hoop ik ontzettend dat deze laatste poging voor jullie raak is, en dat er een mooie plakbeeb in je buik zit! Zonder Pregnyl is positief toch gewoon positief??? Heb er niet zoveel verstand van sorry. Maar als dat zo is, wil ik je toch al heel voorzichtig feliciteren. Ik zie op de foto in ieder geval hartstikke duidelijk een brede streep, hoef er niet eens voor te turen. De mijne 1 dag voor m'n NOD was zelfs lichter. Ik duim keihard voor je mee voor een supertest morgen!! Liefs!