Pijnlijke plek zijkant borsten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Makkie, 26 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

he meiden,

Ik heb sinds gistermiddag erge last rondom mijn borsten, vooral de zijkanten vanuit mijn oksels.... nu voel ik aan de rechterkant een klier, die me opgezet lijkt. Kan dit komen door een aankomende menstruatie? Ik ken die nog niet eerder..... of moet ik me zorgen maken en de HA bellen? Het voelt allemaal heel beurs zeg maar.

Herkent iemand dit?

xx Een toch wel een beetje geschrokken Makkie

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.137
    2.320
    113
    Brabant
    kan komen mis.door ongi... of....:) ik duim voor je!
    wacht ff je NOD af, je kunt daarna alsnog naar de HA, toch?

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Hoi Makkie, dat hoort er allemaal bij. Schrijf het wel op in je agenda en hou het bultje de komende weken in de gaten. Wordt het bultje groter, dan naar de huisarts. Waarschijnlijk een opgezette melklier.

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

bedankt voor jullie reactie meiden (wat moet ik toch zonder jullie!) Ik schrok gewoon even omdat ik het nog niet eerder heb gehad. En die pijn ken ik ook niet zooo erg! Afwachten maar en ik zal de opgezette klier in de gaten houden.....

5. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ik had hier een paar weken geleden ook last van, bij mij bleek het gordelroos te zijn.
    Ik kreeg later pas rode bultjes, maar het uitte zich dus eerst in de zenuw, waardoor ik last had van m`n arm, oksel en borst.

6. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Dit lijkt mij vrij duidelijk een zwangerschaps-symptoom!
    Spannend voor je, nog maar 3 dagen en dan weet je het!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

oooo ik hoop het! we zullen het zien!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

jeetje wat vervelend, hoop niet dat dit bij mij het geval is.....

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik voel mijn (.)(.) nu gewoon de hele tijd en krijg ook weer last van buikpijn. Ik heb zondagavond/maandaochtend mijn NOD. Zou ik morgen al kunnen testen of zou ie dan sowieso negatief zijn.... oooo ben zo bang in weer een teleurstelling! Maar voel me nu gewoon anders....net met boodschappen doen werd ik helemaal niet lekker in de rij.... als die mensen en geluiden.... kwam allemaal op me af....net of ik in een film zat,heel gek..

Ik zal mezelf wel weer van alles aan het wijsmaken zijn.... :cry:

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey Makkie,

Ik hoop het voor jou dat het een zwangerschapsverschijnsel is maar hou er rekening mee dat ook bij je ongi, je opeens andere symptomen kan hebben. Ik heb ook een periode gehad dat ik opeens heel veel last had aan de zijkant van mijn boobs maar bij mij was het gewoon van de ongi die eraan kwam (tegenwoordig heb ik dat dan weer niet meer) en toen dacht ik ook... zou het?

Erg he dat er niets is waarvan je echt kan zeggen... nu ben ik zeker zwanger (buiten een posi test dan ;))...

Maar ik duim toch voor je want het zou evengoed wel kunnen he!

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi Marisha,

ik weet het hoor! Ik ben al te vaak teleurgesteld om nu meteen te denken dat het raak is.... daar ben ik heel voorzichtig mee. De afgelopen maanden voelde ik van alles en dacht elke keer zou het? Vorige maand voelde ik helemaal noppes en ook niet zwanger. Tis elke keer weer anders! Maar we blijven positief!

12. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    En en en......heb je al getest?

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

nee nog niets... wacht vanacht even af.... vorige keer werd ik ook zondag nacht ongesteld.... morgen vroeg weten we meer....

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.248
    437
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Spannend nachtje Makkie. Ik zal voor je duimen!

gr vruchtje

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

dank je wel.... dat kan ik heeeeel goed gebruiken!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

trouwens, jij ook nog maar 4 dagen tot je NOD! Ik duim ook voor jou hoor! Voel je al 'iets'?

Deel Deze Pagina