Kijkoperatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by LadyAstrid, Mar 29, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Orchid24

Orchid24 VIP lid

Nov 19, 2018
    16,402
    13,232
    113
    Female
    ah zo! Dat scheelt weer dan!

DR87 likes this.
  2. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

Jan 13, 2019
    5,072
    5,826
    113
    Female
    #42 Lisa280887, Apr 5, 2021
    Last edited: Apr 5, 2021
    Ik zie dit topic net pas... en wat bizar.

Ik bleek ook ooit chlamydia gehad te hebben en kreeg voor start iui een foamecho. Dat is zelfs nog vriendelijker dan een hsg. Als een foamecho geen helder beeld geeft kan je alsnog een hsg doen. Kijkoperatie is echt niet direct nodig vanwege alleen een oude chlamydia, lijkt mij...

Je schrijft ergens ook over zere borsten. Die kunnen ook komen door progestoron. Dat hormoon maakt je lijf aan na je eisprong en geeft ongeveer dezelfde kwalen als hcg. Ik had ook regelmatig zere borsten om die reden. Hormoonwaardes waren hier altijd in orde.

Naar welke kliniek willen jullie gaan?

LadyAstrid likes this.
  3. LadyAstrid

Jun 9, 2020
    22
    4
    3
    Female
    Nog nooit van een foamecho gehoord, hihi. Wat is het verschil met een hsg? Hsg vind ik op zich ook prima als ze dat doen, zolang ze maar niet in me gaan snijden, zonder goede reden :p

Ik heb vanaf dat ik met de pil gestopt ben zo’n beetje mijn hele cyclus last van pijnlijke borsten, er is werkelijk geen pijl op te trekken. De ene dag wel en de andere dag niet. Soms ook op rare momenten, zoals een week voor de eisprong :( Had jij dat ook voor de eisprong, of alleen erna?

We willen naar NIJ Barrahus in Wolvega.

4. LadyAstrid

Jun 9, 2020
    22
    4
    3
    Female
    Dank je wel voor het uitzoeken! Het gaat waarschijnlijk een restitutieverzekering worden (ik heb nu een naturapolis) dan weet ik tenminste zeker dat het gedekt wordt. Overstappen naar vgz is een andere optie, maar zul je net zien dat vgz volgend jaar ineens niet gecontracteerd is.

Dank je wel voor de tip! Ik heb gelukkig geen gebitsklachten, dus ik wordt (waarschijnlijk ) overal wel geaccepteerd.

Orchid24 likes this.

Share This Page