phil&teds duowagen, of de Zoom??? iemand tips?

Discussion in 'De babyuitzet' started by muis26, Mar 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    Haai haai

ik plaats dit topic hier, omdat bij babyuitzet weinig mensen zitten denk ik die dit weten...... ( ik kijk daar ook nooit meer omdat ik nu weet wat ik nodig heb nu ik een tweede krijg)

Maar, als ik beval is mijn kleine smurf 14 maanden, dus ik moet een duowagen kopen!!

We zijn overal wezen kijken, en ik vind de phil en teds, sport of vibe echt enorm mooi! en practisch.. maar nu zag ik op internet ook de ABC DUO wagen ZOOM...... die heb ik alleen nog nergens in de winkel zien staan... Dus ik ben benieuwd of mensen een van de 2 kinderwagens heeft.... en mij kan vertellen welke de beste is..

van de zoom vind ik het zo leuk dat ze tegen over elkaar kunnen zitten.... hadden mijn broer en ik vroeger ook, zo'n wagen.. en we haddden de grootste lol onderweg!!! (schelen 13 maanden)

Dus help help, want ik twijfel zooooooooooo hihihi

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij hebben de zoom uitgeprobeerd in een winkel... wij vonden het 10 keer over niets...

hij is ontzettend lang....en als ons zoontje erin zit duwt hij heel zwaar... wij hebben nu gekozen voor koelstra flexxo twin,

maar als je hem wel van plan bent te gaan kopen wil ik je als tip mee geven om hem in duitsland te kopen !! in duitsland ben je met 600 euro klaar.. ( als je nieuw wilt ) en in nederland kost het 800 euro !!

3. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

Nov 25, 2006
    267
    0
    0
    Ik zou voor de phil en Teds gaan. Lekker smal en praktisch. De ABC Zoom heb ik ook overwogen maar vond het toch een hele gevaarte in de lengte. Met mijn Phil en Teds kan ik door kleine gangpaden en drukke winkels met veel gemak. Is licht berijdbaar met twee kinderen. Uitvinding van de eeuw!

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik heb voor mijn mk ook zitten kijken voor duowagens, en toen leek de phil en teds me een raar ding:D (omdat de baby eronder hangt)
    toen we in november op vakantie in engeland waren heb ik nog nooit zoveel phil en teds gezien en ik vond ze echt heel erg leuk eruitzien en ook praktisch. (had ze daarvoor alleen op internet gezien) en de kinderen die erin zaten hadden het ook naar hun zin.
    dochter word straks 2 als de baby er is, maar wil toch nog steeds een duo wagen, want wij hebben hondjes en zie haar nog geen langere wandelingen maken als het koud is (winter) misschien toch nog eens kijken voor de phil en teds?
    (is een beetje off-topic maar goed;))

5. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

Nov 25, 2006
    267
    0
    0
    Ik heb de phil en Teds met korting gekocht (20%) bij de mama mazzeldagen van de Prenatal. Uiteindelijk voor ongeveer 540 euro klaar met alles er op en eraan. Volgens mij komt er eind maart/april ook weer zoiets bij de prenatal. Ze kondigen het alleen een paar dagen van te voren aan anders wacht iedereen op deze dagen en koopt niemand meer iets weken van te voren.

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    SUPERRRRRRRR wat een nuttige reaacties, en mijn twijfel is weg :D

daaaahaaaaááág ZOOM hihihi

ik ga denk ik voor de VIBE, klinkt toch wel erg positief!

En die mamma mazel dagen..... is dat zeker eind maart of april? weet iemand dat?

7. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    oh dan ga ik ook even kijken voor de mazzeldagen, daarvoor hoef ik er nog geen te kopen (kan nog wachten tot oktober;))
    kan ik alvast sparen. (en misschien mp al een doorzoeken:D)

8. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

Nov 25, 2006
    267
    0
    0
    De mazzeldagen moet je even in de gaten houden. Natuurlijk zeggen ze bij de prenatal nu nog niet wanneer het is. Als je googlet dan vind je info op het net van eerdere mazzeldagen. Heb je een beetje een idee.

9. anne82

anne82 Bekend lid

Mar 16, 2008
    838
    0
    16
    De zoom is wel groot! En idd, die kun je beter in duitsland of engeland kopen.
    De P&T vind ik het nadeel hebben dat je beeb zo dicht bij de grond hangt...

deze dan...iCandy blossom
    Ik heb de childwheels c-max met als uitbreiding de iCandy apple to pear. Mijn dochter was 22 mnd toen de jongste geboren werd. Nu wil mijn oudste niet meer zo graag zitten en kan ik de wagen als enkele gebruiken!
    Ik zou gaan voor een wagen die je later ook als enkele kan gebruiken!

10. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    als je dan toch naar de vibe gaat kijken, kijk dan of vraag dan ook even naar de peanut wandelwagenbak. Dan heb je een gewone bak en dan "hangt" die kleine ook niet zo raar (ookal maakt dat geen fluit uit, maar ik vond een bak iets prettiger)

11. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Voor de Phil&Teds moet je even op websites in Engeland kijken. Daar is ie dacht ik stukken goedkoper. Ik zag er pasgeleden een op een site staan voor 440 pond

Share This Page