Wie heeft m en hoe bevalt hij?? Ik ben normaal absoluut niet iemand die zoveel geld uit zou geven aan zoiets als een tas (zeker niet als je ziet wat je tegenwoordig al niet in huis moet hebben voor zon ukje! kost al genoeg ) Maar ik ben al twee keer helemaal verliefd geworden op die tas.. ik kwam m tegen in een winkel en mn oog viel erop en op de negenmaandenbeurs riep ie weer mn naam.. Maar die prijs he? ik vind het nogal wat! Dus dan maar even vragen of ie ook echt zo praktisch is als ik m gaaf vind dus ervaringen zijn meer dan welkom! is ie t waard? Even voor de duidelijkheid, ik bedoel deze! Bekijk bijlage 55370
Ken de tas niet Pam (alleen de babycook van Beaba ), maar hij is ècht gaaaaaaf! Ik krijg er ook gelijk een hebben, hebben, hebben-gevoel van Liefs Elea
Mja daar hebben we dat gevoel weer he!! maar dr is nog zon lijst met hebbe hebbe hebbe hebbe! Dus ik denk ik vis eerst s ff voordat ik bij vriendlief ga slijmen dat die tas een must-have is
Geen idee, maar wat is ie mooooooooooooi!! Ik zou zeggen 'gewoon doen' je loopt er erg lang mee rond, dus why not?
misschien is t voor een leuke luiertas ook niet duur hoor.. maar tis meer van kan ik niet beter een goedkopere bij de prenatal of hema halen en dan dat geld voor de rest van t babyspul gebruiken?! er is zoveel leuks en wat we nodig hebben en je kan t geld maar 1 keer uitgeven he.. dus is een luiertas op zich dat geld wel waard.. daar moet ik zeker mn vriend van overtuigen als ik m wil namelijk hihi
de tassan van beaba zijn heel ruim,er kan veel in en ze zijn mooi (reacties van pas bevallen vriendinnen ) dus ga ervoor!
Oho, ik had eigenlijk al eentje uitgezocht, die iets goedkoper is. Maar nu ben ik verliefd Hmmm , alleen mijn vriend effe overhalen dat ik deze dus MOET hebben Namens mijn vriend hartelijk dank Pluisje
weet je wat het met luiertassen is die gebruik je wel lang!2 jaar is kort en bij de volgende gebruik je heb ook weer
Geen idee of er hier ooit een volgende gaat komen! en als die al komt is t niet mijn planning/bedoeling dat die snel gaat komen zeg maar.. Maar idd.. je gebruikt m sowieso 2 jaar.. zolang je kleintje luiers heeft lijkt een luiertas me handig he Zal toch nog s lief naar vriendlief kijken dan hihi
Baby op reis Beaba My baby bag My Angel | 169-Beaba Tassen | 78-Verzorgingstassen | 13-Verzorging | Babyandmore Vind zelf deze ook wel erg mooi: Beaba Open bag, blauw | 169-Beaba Tassen | 78-Verzorgingstassen | 13-Verzorging | Babyandmore En even rekenen, afschrijfkosten, 84 euro, 6 jaar, dat is zo'n 14 euro per jaar
Feit is inderdaad dat je zo'n tas echt wel lang gebruikt, ELKE dag... dan kan je maar beter een tas hebben die je helemaal geweldig vindt en die handig is. Mijn schoonzusje heeft die tas en zal dr morgen eens vragen wat ze erover kan zeggen liefs Ik vind deze helemaal leuk : Luiertas-verzorgingstas.nl - Oilily luiertas 2010 Blue - Luiertas-verzorgingstas.nl Terwijl ik zelf niet zo'n uitbundig type ben, maar voor een luiertas vind ik dit net zo leuk! Is nog DUURDER
Vraag idd maar eens aan dr, want ik twijfel of dat matje op die manier wel handig is enzo.. en dat ie mooi is weet ik maar voor dat geld mag ie ook wel praktisch zijn! En slim van die link van die tas.. laat ik die gewoon aan vriendlief zien en dan zeg ik dat die ik wil dus helemaal zo duur niet is! whahahah Nou ik denk wel dat ik m graag wil, maar er is nog zoveel dat ik eerst ff moet kijken of ik dan daar wel t geld voor heb
Hey, schoonzussie zei; Tas is handig, geen enkel probleem ermee. Verschoningsmatje heeft ze enkele keren gebruikt op plaatsen waar geen ander alternatief was en was zeker te doen. Eigenlijk niks dan lof groetjes
Ik heb deze as Ik vind hem super fijn. Ziet er niet lomp uit, maar er past echt veel in. Verschoningsmatje werkt prima. Zit ook vast met klittenband, dus meestal haal ik hem dan helemaal los. Gewoon kopen dus
hoihoi, ik heb de tas ook, kon hem ook niet laten staan op de jonge gezinnen beurs. Zusje was zo lief om deze voor ons te kopen. Gebruik is echt superprettig. Matje is ook handig, wij gebruiken de tas nu nog veel beneden. We zijn nog niet veel weg geweest, dus daar nog weinig ervaring mee. Hij is wel groot genoeg om alle benodigdheden mee te nemen. En hij is gewoon ERRUG MOOI.