Hoihoi, Hele tijd hier niet geweest, maar zit nu toch met een vraag. Ik heb gisteren een kruidvat (2voor5) test gedaan en deze gaf echt een hele super lichte tweede streep. Ik denk alleen pas na de vijf minuten. Vanochtend weer getest en nu zie ik eigenlijk niets. Zou ik toch zwanger kunnen zijn? Wie heeft dit ook meegemaakt? Ik geef nog borstvoeding en heb nog geen cyclus gehad, dus ook niet ' overtijd' Ik wil zo graag zekerheid! Voel van alles maar goed, misschien lijkt dat maar zo.
Ik lijk ze op beiden te zien, maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht Zie jij ze zelf niet op allebei? En wil je ze eens uit de cassette halen en een foto van bovenaf nemen?
dit is degene die ik zelf zo en zo zie, maar dan even met een andere camera, is wel iets duidelijker. @mamabri, ik zal zo eens kijken of dat lukt!
Die zie ik wel, heel licht, en ik durf niets over de kleur te zeggen. Stonden ze er wel binnen 5 min? Ben benieuwd naar die andere, zonder kapjes, want gek genoeg lijk ik op die van vandaag ook wat te zien
nou, zonder kapjes maakt weinig uit bij die tweede. Die van vandaag, lijkt nu opeens doorlopen te zijn, hoe zeg je dat...hij is niet meer goed iig. Durf het niet met zekerheid te zeggen dat die eerste test er binnen vijf minuten stond. Ik moet gewoon afwachten denk ik, misschien zaterdag weer testen.
De streep die ik hier die staat te ver naar rechts en de test is al helemaal opgedroogd zie ik. Ben benieuwd naar de test van vandaag zonder kapje.
Dat helemaal rechts is niet de streep, streepje staat wel op de goede plek. Test van vandaag is niet meet goed.
Hmm testen zijn op misschien toch nog even langs kruidvat of de action (zijn die van de action ook goed?!)
Kruidvat was bij mij ook duidelijker dan de action. De action bleef tuur terwijl de kruidvat test al een licht streepje gaf. Succes!