Wat doe/eet jij met de kerstdagen?

Discussion in 'De lounge' started by Otje, Dec 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Ben benieuwd! Wat ga jij doen met de kerstdagen? Kook je zelf? Eten bij familie/vrienden? Uit eten?

Bij ons staat het nog niet helemaal vast maar 2e kerstdag zijn we in ieder geval thuis en komt mijn schoonmoeder eten.

Gr Otje

2. Niet meer actief

Hoi,

Wij gaan 1e kerstdag naar mijn ouders en 2e kerstdag naar mijn schoonouders....pfff wil het wel eens anders doen maar dat is dan zo'n gedoe wie waar naar toe gaat.
    Als mijn kindje wat ouder is wil ik wel een eigen traditie hebben eigenlijk.
    Wat we eten weet ik nog niet. Tweede kerstdag trouwens wel, bij mijn schoonouders krijgen we dan ..... tadada.... chinees :( :)

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Kerstavond gaan we gourmetten (mijn man en ik), eerste kerstdag eten we bij mijn ouders en tweede kerstdag ga ik (denk ik) eend maken.

4. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    1e kerstdag gaan we naar de zus van mijn vriend begreep dat ze ons al smorgens verwacht en dan heel de dag pffff we eten salades en soep. 2e kerstdag moet ik werken tot 12.15 en daarna gaan we naar mijn ouders rond een uur of 3 denk ik en daar gaan we gourmetten. ben altijd weer blij als het voorbij is. volgendjaar blijf ik denk ik een dag thuis.

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Kerstavond gaan we altijd naar mijn schoonouders, daar kookt mijn schoonvader altijd. 1e kerstdag gaan we naar mijn ouders, daar kookt mijn moeder en 2e kerstdag zijn we altijd thuis met vrienden en gaan we gourmetten...!

6. sunflower

sunflower Actief lid

Jul 3, 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Eerste kerstdag komen mijn ouders, zussen, aanhang en kinderen bij ons eten. Ik weet nog niet helemaal wat ik ga maken maar het wordt een soort buffetachtig iets met allemaal kleine lekkere hapjes, Hoef ik niet de hele dag in de keuken te staan. Tweede kerstdag weet ik nog niet wat we gaan doen, weet nog niet of mijn vriend vrij is. En anders lekker thuis op de bank films kijken en lekker eten wat er over is!

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Kerstavond lekker met mijn vriend op de bank hangen: kaarsjes aan, filmpje kijken en wat lekkers te knabbelen.
    Eerste kerstdag komen mijn moeder en haar vriend en mijn zusje met haar vriend hier en gaan we gourmetten.
    Tweede kerstdag weten we nog niet. Eerder gingen we dan altijd naar mijn vader maar daar heb ik nu geen contact meer mee :(

8. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36

Share This Page