Mijn 2 jongens heten J.amie en A.lexander. We wonen in Engeland en man is Engels. Achternaam is W.est dus geen korte namen met 1 lettergreep. We verwachten nu een meisje en de namen die we mooi vinden zijn: -Isabelle -Sylvie (maar denk dat dat de 2e naam wordt, is de naam van overleden tante) -Stephanie -Maddison -Charlotte Ik vind namen die eindigen met 'A' niet mooi, hebben jullie nog andere ideeen? En welke naam uit het rijtje vind je het beste bij de jongensnamen passen?
Hee Marije Mackenzie of Lila (maar misschien echt te Amerikaans). Vind Maddison heel mooi uit jullie rijtje. Charlotte zou ik niet meer voor kiezen gezien de naam van het dochtertje van Prins William.
Als je voor de tweede naam Sylvie gaat, zou ik Stephanie laten vallen, de initialen S.S. vind ik toch niets. Charlotte vind ik een mooie naam, maar vanwege de prinses zou ik die naam nu eventjes niet kiezen. Als je geen naam wilt die op een -a eindigt, zou ik Isabelle ook laten vallen, want dat wordt al snel Isa. Maddison vind ik niet zo. Ik denk dat ik uit je rijtje voor Sylvie zou gaan.
Zo heet de dochter van mijn zus die afgelopen zomer geboren is dus die valt af. Isabelle zal worden afgekort tot izzy, Isa kennen ze hier niet echt. Het probleem met charlotte is inderdaad dat dat een hele populaire naam is, mijn oudste opperde al Olivia Charlotte, wat ik opzich ook een mooie combi vind alhoewel ik dan wel tegen mijn principe van een A op het einde in ga Suus, inderdaad iets te amerikaans helaas. Bedankt voor al het meedenken, er staan ook een paar nieuwe leuke namen tussen! Meer input is uiteraard van harte welkom
Ipv Madison, Madeleine? Olivia Charlotte is erg leuk (zo heten mijn dochters) Maar geen A op het einde, Olive? Odette?
Madeleine is nog steeds niet echt geaccepteerd in Engeland na het verdwijnen van Madeleine mc Cann Olive en Odette doen me te veel denken aan popeye en het zwanenmeer
Emily hadden we als meisjesnaam voor onze 2e maar vinden het nu niet echt meer een mooie naam. Charlie vind ik echt heel erg leuk voor een meisje, maar zal vaak aangenomen worden dat het een jongen is. Jackie en Jamie lijken te veel op elkaar en Alex en Alice al helemaal (je spreekt zn naam uit als elliks)
Ik vind de afkorting Maddie echt super schattig! Zou dus gaan voor Maddison of eerder gezegd liever Madelyn. Zou me niet zoveel aantrekken van de rest van Engeland tis een normale mooie naam. het meisje is vast niet om haar naam verdwenen .
isabelle die als izzy word afgekort vind ik heel mooi, schattig en stoer; plus ze passen bij de namen van de anderen. mijn engelse favoriet is Tamsin maar mss niet jou stijl
Van jouw lijstje vind ik Isabelle het mooist passen bij de namen van je zoons. Andere ideeën (geen idee of het wat voor je is): Siobhan Aislin(n) / Ashling Loreen / Lorene / Lori Claire Briseis Juliette Felicity Deirdre Indy Eloise Evani Eleonore Lori Lauren / Loren Yael
Hmm ok. Namen die ik zélf heel mooi vind in Engeland, wie weet zit er iets tussen Josephine stiekem ook, al valt die af. (Jo, Josey) Sophie Louisa (Lou) Madeleine (maddy <3333 jammer dan Engeland) Meredith (Merry) Emma Rose, Rosemary (Rosie <3333) Ava Ik hou dus wel van de klassieke namen, maar bij voorkeur mét stoerdere afkorting. Oh Molly en Holly vind ik ook erg leuk.