Wie heeft er voor mij "Kikker zegels"? Ze zitten op de kinderproducten van Zonnatura. Je kan er boekjes mee sparen. Alvast bedankt.
de actie is al voorbij... ik was ook druk aan het sparen, maar de boekjes zijn op, kijk maar op de website Sparen voor Kikker boekjes Wegens groot succes van deze spaaractie zijn wij tot onze spijt door de complete voorraad heen van de 5 Kikker boekjes. Deze boekjes zijn niet meer leverbaar. Deze actie loopt tot de voorraad strekt dus u kunt niet meer sparen voor de Kikker boekjes. In de toekomst zal er weer een nieuwe spaaractie plaatsvinden. We hopen dat u weer deelneemt aan deze nieuwe spaaractie. We houden u hiervan op de hoogte via onze site.
Nou ja zeg... Had ik niet gezien. De actie zou tot 31 aug. lopen. Jammer. Maar bedankt. Deze mag op slot.
De zegels zijn al jaren hetzelfde en zitten altijd op de producten, dus ook als er geen actie is. Gewoon bewaren tot de volgende actie dus.
Nooit geweten dus. Die zegels vielen mij alleen maar op door de boekjes actie. Thanks. Gewoon blijven knippen dus.