spanning!!!

Discussion in 'De lounge' started by anniek, Aug 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Grrr ik moet het even kwijt....
    me vriend is uitzendkracht en werkt al ruim 1 jaar op dezelfde plek. Er worden steeds beloftes gemaakt maar niks gebeurt daadwerkelijk! Nu heeft de grote baas gebeld! En hij moest er om 14.30uur zijn!
    Ik en hij ook, wij maken ons behoorlijk zorgen. Want afgelopen week { we hebben notabene vakantie!} werd er ook al gebeld!
    Er stond vanalles te gebeuren maar wat weten we niet! Het lijkt niks positiefs te worden.......
    En ik maak me nu stiekem toch wel zorgjes!

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

dat is vervelend meid. Ik begrijp uit je mail dat hij erop wacht om vast aangenomen te worden. Misschien moet hij het heft in handen nemen en zelf op zoek gaan naar zekerheid

Dat is niks die onzekerheid.

sterkte ermee! ennuh hoop houden.

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Oh das zeker spannend... ik duim voor een goede afloop!

4. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dankje meiden....
    tja het heft in eigenhanden nemen is niet erg gemakkelijk. hji heeft al veel solicitatie's gedaan. Hij heeft al vaak gevraagd en maar niks kan hem helpen. Hij is eigenlijk van beroep bakker, een vak waar hij heel goed mee is en hiermee ook al eens limburgs kampioen worden is. Maar helaas werd hij 1 maal werkeloos omdat dat bedrijfje stopte, daarna 1 maal omdat zijn contract afliep en hij niet meer nodig was omdat ze een heel dure machine kregen, 1 maal is hij zelf opgestapt want heir moest hij het helebedrijf in zijn eentje draaien en dit was niet te doen, 2 maal omdat het bedrijf niet meer zo draaide als vroeger en hij de laatste was die ebrij was gekomen, later is dan ook een stagaire op zijn plaats komen werken. De laatste werkplek was de allervervelendste werkplek zijn baas toendertijd heeft een aantal maal met de deegroller voor hem gestaan om hem te slaan en mijn vriend is in die tijd kampioen geworden maar toch vertelde zijn baas hem dat hij het niet kon! Hij kon geen vlaai maken daar was de baas zelf beter in, terwijl die baas ook aan dezelfde wedstrijd mee gedaan heeft en met een 5.4 ge-eindigd is!
    dus na al deze ervaringen heeft hij niet meer zo zin in de bakkerij wereld.
    Nu werkt ie al 1.5jjar als uitzenmdkracht en dit bevalt goed, al het werk wat ie altijd aangeboden heeft gekregen heeft ie aangenmomen. of het nu poesten was, of huisvuilbeladen. dat maakt hem niets uit! En nog steed sniet
    Al zit ie nu al een jaar op dezelfde plek! Niks is zeker, al zag het er zo zeker uit! hij is iemand die is overgebleven, alle uitzendkrachten moesten eruit maar mijn vriend mocht blijven.....
    Maar ben nu echt kei zenuwachtig!

Sorry voor dit lange verhaal!

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    En?

6. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    het valt gelukkig nog mee!
    We weten nog niet hoe alles gaat lopen maar er word waarschijnlijk van werkgever eranderd omdat deze niet zijn werk doet!
    Fieuw, das wel een beetje een opluchting! De jongens moesten gaan vertellen voor wie ze het liefste werkte enzo.... dus het ziet er al niet meer zo grjis uit! pieuw!

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Gelukkig maar!!! Het is niets om met werkzorgen te zitten, helemaal niet als je zwanger bent.

Share This Page