We gaan deze zomer met de auto op vakantie, en nu lijkt mij het makkelijk om voor Tijn een soort tafeltje te hebben, waar hij zijn speeltjes op kan leggen, en kan spelen. Net zoiets als in het vliegtuig zeg maar. Hangend aan de stoel voor hem zeg maar. Nu heb ik eigenlijk geen idee of zoiets bestaat. Dacht van wel, maar dan voor een laptop. Wie weett of zoiets bestaat en waar ik dat kan kopen? kus miek Nu bedenk mij inene of dat uberhoubt wel mag ivm veiligheid....mmmm..
ja hoor die bestaan gewoon bij de bart smit met teken spullen erin je hebt ook van die plastic dingen ken je nog wel een bij aldi en blokkker krijgen
babywalz verkoopt ze ook geloof ik. heb daar eens een soort tas gekocht voor aan de stoel dat je kan openklappen zodat je een tafeltje hebt, zaten ook kleurpotloden en papier bij en bovenal was het niet duur.
Hmm, ben weer eens laat met reageren. Wij gebruiken er al jaren eentje. Ooit gekocht bij Praxis geloof ik. Erg handig, hoor
thx voor de reacties! Wiat ergens ook dat ze gewoon bestonden, maar ff kijken waar! Ik ga zoeken! Lijtk me erg handig, en leuk voor tijn! thx! kus miek
Wij hebben er eentje die gewoon los over de autostoel gezet wordt. Het valt met de bakjes over de leuning heen. Verder heeft ze het eigenlijk op schoot (boven haar schoot dan) en is er tussen haar en de passagiersstoel voldoende ruimte. Dezelfde ruimte die je normaal ook hebt. Mocht er iets gebeuren, schuift de tafel gewoon van haar schoot af. (Niet bij het minst of geringste remmen, hoor, maar wel als er wat zou gebeuren.)