Hoi, Ik ben op zoek naar een smoking voor kleintjes. Weet iemand een winkel waar je deze kan kopen? Groetjes
misschien kan je eens bij H&M kijken, daar heb ik het toen gekocht voor mijn zoon. (was een heel lief klein bruidsjonkertje) groetjes diana
Mijn moeder had hem toen voor men broertje bij de turkse zaak gehaald. Heel mooi net pak. Ook niet duur, maar is wel een speciaalzaak in bruiloft kleding. Dit pak was ook voor de bruiloft maar kan ook voor andere gelegenheden gebruikt worden.
de c&a heeft die hier met de kerstcollectie.misschien kunnen ze hem voor je bestellen als je het vraagt?
Ik ben vorige week naar de zwarte markt in Beverwijk geweest en daar zijn ze ook... Voor 25 euro een compleet pakje en zooooo schattig...
ja klopt ik heb vorige week in beverwijk dus een communie jurk voor mijn dochter gehaald en toen zagen we dus daar ook allerlij kleine kostuums hangen en de mooiste van de mooiste en echt niet duur! ik heb van die man een kaartje gekregen want hij zit ook in arnhem dus als je wil kan ik je ook daar het adres van geven succes alvast
Ja we willen heb in zo'n pakje gaan hijsen. We gaan dit jaar trouwen, en zouden het leuk vinden als Jason ook een net pak aan heeft.
Dank je wel voor jullie antwoorden verder. Jammer dat de markt in Beverwijk hier niet zo dicht bij is, maar het is natuurlijk altijd wel een keer leuk om daar eens te gaan kijken. Ga vandaag bij de C&A langs en vragen of ze iets hebben. Bedankt! Groetjes
ahahahha bianca zou zo kunnen wij waren er op zaterdag. we waren met zijn 4en Danio zat in een bronze kleurige buzz
http://www.kiddiekindermode-shop.nl/ wij hebben volgende maand ook een bruiloft en voor ons zoontje hebben we een pak gekocht in bovenstaande winkel!