'Killer clowns' in Almere

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 11 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Oh gatver. Nu wordt het echt griezelig...

2. Islah

Islah Niet meer actief

Dit lijkt mij niet te vergelijken met dreigend met een mes rondlopen...

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Nou hier ben ik dus ook bang voor. Niet zozeer voor die pipo's die mensen even willen laten schreeuwen, maar psycho's die nu vermomd en al hun slag kunnen slaan. Sommige mensen denken wellicht dat het een grapje is of worden boos en zullen daarom niet wegrennen.

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Bij onze zoon ( VO) was er vandaag 1 bij school.
    Is door de politie meegenomen.
    Zoon vertelde vandaag dat die gisteravond een beetje bang was toen die het laatste stukje vanuit de training alleen moest fietsen. Het is dan ook al ruim over 9 uur.
    Blijft die gekkigheid voortduren dan wordt het voorlopig toch weer even ophalen of tegemoet fietsen.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik bedoel dan zonder mes natuurlijk want dat zijn gewoon van die klote pubers maar ik vind het echt een rot idee dat het mensen op hele verkeerde ideeën kan brengen.

Vanavond ging ik de vuilzak in de ondergrondse gooien maar dacht ook van straks springt er zo'n mafkees achter een auto vandaan.
    Ik loop drie avonden per week hard en heb daar nu ook niet meer zo'n trek in want is namelijk heel donker op sommige stukken.
    Mijn loopmaatje is geblesseerd dus moet het even alleen doen maar geeft geen prettig gevoel.

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
  7. Hier moest ik dan wel weer om lachen ♥

Bijgevoegde bestanden:

• WUJB.jpg
      WUJB.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,6 KB
      Weergaven:
      5
  8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier liepen ze bij een speeltuintje verderop gister. Een van de vaders die toevallig langs liep heeft ze gelijk de maskers af getrokken en niet meer terug gegeven 😁.

De feestwinkel hier heeft de maskers uit de handel gehaald.niet dat het iets zal helpen maar voor het idee

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    In stadshagen (Zwolle) ook helaas. De oudste eet nu bij een vriendje, maar die haal ik straks op. Normaal komt hij alleen naar huis (paar minuten fietsen en hier rijden er nauwelijks auto's op zondag). Zolang deze hype er is haal en breng ik hem

10. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.912
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik denk dat het een illusie is om te denken dat ouders van een 14-jarige op ieder moment van de dag exact weten waar ze is, wat ze doet en met wie... Ik ben echt wel goed opgevoed maar in de puberteit (die bij mij op m'n 13e zo ongeveer begon) heb ik echt wel dingen gedaan die mijn ouders vast niet goed zouden vinden, als ze er vanaf hadden geweten. Vanaf m'n 16e wel weer goedgekomen hoor, sindsdien ben ik weer redelijk braaf.

12. Dit. En ik denk ook dat het juist de kinderen zijn van de ouders die denken dat hun kind absoluut nooit zoiets zal doen ;) Lijkt me heel sterk dat die ouders hebben gezegd; 'Nou meid, veel plezier, geniet er lekker van, wel een beetje uitkijken en voor 00:00 thuis!' :D

13. lies276

lies276 Niet meer actief

Mijn oudste zoons van 16 en 14 gaan regelmatig zelf op pad om bijv pokemons te vangen.
    Soms zijn ze dan wel een paar uur weg.
    Ik ga echt niet controleren waar ze zijn en of ze toevallig een clownspak hebben aangetrokken ;)

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee. Maar je hebt wel met ze besproken wat deze clowns doen en wat de gevolgen zijn? Ik doe dat namelijk wél en verwacht dat andere ouders dit ook doen.

15. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ja misschien heb je wel gelijk. Misschien denk ik teveel aan mijn eigen opvoeding. Ik was altijd een heel braaf meisje en als ik 's avonds weg ging, wisten mijn ouders altijd precies met wie ik was etc... Ik werd altijd heel goed door ze in de gaten gehouden...

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.912
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Maar... wisten ze het omdat jij het ze eerlijk vertelden? Of achtervolgden ze je echt om het te controleren? Ik denk dat mijn ouders ook dachten dat ze het wisten... maar dat was zeker niet altijd het geval.

17. lies276

lies276 Niet meer actief

Natuurlijk is dat besproken. Daarnaast volgen ze zelf ook het nieuws.
    Ik kan me dan ook niet voorstellen dat mijn kinderen zoiets zouden doen.
    Maar dat dachten de ouders van dat meisje ws ook;)

18. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ehm... nee. :)
    Kortom.... laat maar. Je hebt gelijk. Je ziet niet alles wat kinderen doen.

19. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Killerclowns... Ik heb 1,5 maand geleden clownsmaskers en plastic messen besteld @ aliexpress voor Halloween... Ik denk dat ik maar een andere 'outfit' ga bedenken :(

Deel Deze Pagina